/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Mistet USB-kabel til Nano
Fra : andreasf
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 22-12-06 13:38

Jeg har mistet USB-kablet til min Ipod Nano, og skal derfor bruge et nyt. Jeg har søgt lidt på nettet, men har ikke rigtig fundet særlig meget. Er der nogen der ved, hvor man kan købe sådan et kabel, og hvor det kan fås billigst?

mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-06 14:15
Kommentar
Fra : andreasf

Dato : 22-12-06 14:20

Jeg kan ikke se på stikket, om det passer til nano'en. Jeg ved ikke om det er de samme som de alm. ipods.

mvh

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-06 14:23

Jeg har et par gange været heldig, at finde billige mobiltlf. kaber på www.qxl.dk så prøv engang at kikke der.

Jeg ved slet ikke hvordan sådan et kabel skal se ud, så derfor vil jeg ikke begynde at søge

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-06 14:43

Den skulle passe, ellers se denne: http://produkter.novendo.dk//product.asp?product=2086&sub=0&page=1 så kan du også oplade fra stikkontakten

Kommentar
Fra : refi