/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til at finde et pc spil
Fra : gade22
Vist : 371 gange
100 point
Dato : 22-12-06 13:23

Er på jagt efter nogle gode spil, hvor man skal opklare altmuligt. detektiv spil. Nogle der kender nogle gode..??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-06 13:38

Nærmeste PC-spil forretning......

De har så mange at de sælger af dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-06 13:39

- Ubesvarede 7
- Besvarede 0

Det ser ikke så kønt ud....

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 22-12-06 14:19

En klassiker er "Monkey Island"-serien... Har selv spillet alle spillene......

Du en en wannabe-pirat, der skal opklare en masse mysterier... Man skal være frholdsvis god til engelsk for at forstå humoren i spillet... Men pas på... Man bliver helt afhængig af det!!!

Kommentar
Fra : wattamamma

Dato : 04-01-07 19:32

resident evil 4 er både er zombie vodlsomt men er fyldt med opgaver eller prince of persia

http://www.gamespot.com/pc/adventure/residentevil4/index.html?q=resident%20evil%204

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 05-01-07 23:49

Hej

På er der mange gamle adventure spil med mange detektiv så som sherlock holmes og cruise for a corpes hvor du skal opklare et mord på et skib

http://www.abandonia.com/main.php?nav=abwarelinks&country=dk