/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Flytte på rundt på sider i PDF
Fra : Mads_Vang
Vist : 353 gange
50 point
Dato : 22-12-06 10:46

Hej med jer!

Jeg har nogle PDF filer, hvor jeg skal have byttet rundt på siderne. Jeg er desværre ikke ejer at Acrobat.
Vil derfor lige høre om der er nogen der kender en anden måde at gøre dette på!
Hvis programmet samtidig kan weboptimere dem, vil det være en stor fordel

På forhånd tak
og God jul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-06 14:47

Hvorfor en anden måde.....

Brug den måde der er beregnet til det....

Adobe Acrobat