/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvor kan man finde billige
Fra : pultera
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 22-12-06 10:16

hej kan i hjaelpe mig med at finde en billig brugt laptop med et godt batteri og evt hvor det er muligt at oplade den med solar, jeg soger ogsaa efter et billigt og brugt digital camara som jeg kan bruge i mit arbejde som frivillig i malawi.
som jeg har skrevet under andre indlaeg her paa kandu.dk arbejder og bor jeg lige nu i malawi.
jeg har startet mine egne projekter, men har brug forat faa skafftet en billig laptop, da det kunne sparer mig for en maase penge paa internet cafe o.lign. da alt hvad jeg skal skrive til min hjemmeside foregaar paa intercafe, er det paa sigt ret dyrt.
i kan se paa de hjemmesider jeg skriver herunder, hvad det bl.a vil blive brugt til.
www.pultera.webbyen.dk og www.malawis-venner.dk

jeg haaber at i kan hjaelpe, det behover ikke at vaerre det sidste nye, bare at det virker saa jeg kan arbejde hjemmefra.

mange tak.
pultera

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-12-06 10:26
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-06 10:31

Her er en del at kikke på

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp

du kan også prøve at kikke på www.papkassen.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-06 10:34
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-06 10:56

har du undersøgt mulighederne for forbindelse så du ikke sidder med en du ikke kan bruge ???

Kommentar
Fra : pultera

Dato : 22-12-06 11:09

hej miritdk

ja der er mange muligheder for forbindelse inde i byen og jeg kan sagtens faa tilpasset computeren saa jeg kan bruge den her, jeg regner ikke med at det skulle vaerre det store problem.
men det er virkelig noget jeg har brug for her, da det ville sparer en masse tid og penge, og i stedet kunne jeg bruge det paa projekterne, og hvis jeg ikke kunne bruge den direkte til forbindelsen kunne jeg altid gemme tingene paa en diskette, og gore alt klar inden at jeg tager paa internet cafe.

pultera

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-06 14:26
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-06 13:30

Hvad menes med billigt. Hvilket prisniveau