/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Elektrisk hejs
Fra : jesper.s
Vist : 718 gange
95 point
Dato : 22-12-06 09:22

--------------------------------------------------------------------------------
Hej.
Jeg til til at modanisere min andelslejlighed på 3. sal. Da jeg skal have sandspartel på væggene, samt alt skal males, vil jeg spørge om man kan leje et elektrisk hejs, så man ikke skal bære det hele op af trapperne. Jeg skal også rive en væg ned, samt det gamle køkken skal skiftes ud. Det vil jo være nemmere at save det op i små stykker, og så fire det ned i en stærk spand el lign. I trappeopgangen er der ca. 1½ m2 skakt mellem trapperne, men jeg kan også gøre det ud af vinduet.

Glædelig Jul.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-06 10:04

dovenskaben længe leve - spørg adm. hvor du bor -

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 22-12-06 15:34

prøv at snak med corona materiel, det er de mest velassorterede - men de er heller ikke billige.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 95 point
Dato : 22-12-06 16:30

så husk lige at du også skal leje stilaset så hejset kan side fast og afspæringen mv ps! tag trapperne inviter nogle folk bestik dem med nogle kolde fra kassen

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 02-02-07 10:10

Tak for svaret rotw. De kolde fra kassen hjalp.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-02-07 17:52

det var godt