/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hjælp til julegaven... :D
Fra : Grissebassen
Vist : 669 gange
500 point
Dato : 21-12-06 16:25

Hejsa. Håber på en lille hjælp fra nogen....
Jeg er ved at lave en julegave til min veninde. Hun flyttede for kort tid siden langt væk hjemmefra og hun havde det rigtig skidt! (Hun er endelig flyttet hjem igen)
Jeg er nu ved at lave en ramme med en masse opmuntrende citater i som hun altid kan kigge på hvis hun sku være i lidt dårligt humør, eller bare ked af det... Er der nogen som kender nogen gode citater eller ordsprog - eller noget i den stil jeg kan bruge... Har kigget på nettet men ville lige høre herinde.... På forhånd tak -og glædelig jul
KH Grissebassen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-12-06 17:05

Det er meget sødt af dig, at lave sådan en collage!

Husk, glem ikke at være glad

For ovenover alting, stråler Moder Sol!

MosterGlad

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 500 point
Dato : 21-12-06 17:50

http://www.aerenlund.dk/quotes/

Her skulle være noget at vælge imellem

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-12-06 17:51
Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 21-12-06 18:55

Jeg synes du skal skrive; "husk at lakere tånegle og drikke champagne"

God jul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-06 20:29

Det skal være skidt før det kan blive godt

Intet er så skidt at det ikke er godt for noget--- eller en omskrivning af det

Intet er så skidt, at det ikke kan blive værrer

Sådan en veninde en..... Jeg er ikke længere væk end telefonen

Også glædelig jul til dig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-12-06 20:44

Kumbels Gruk (Piet Hein) er jo osse go'e!

Der findes utallige smukke og sigende kinesiske ordsprog - aber wo...

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-12-06 11:52

Min yndlings:

"De bedste ting i livet er ikke ting"

haha og så den her, jeg hørte nylig:

"det hedder ikke (h)jul for at det skal kunne løbe rundt"

Kommentar
Fra : theper

Dato : 22-12-06 13:55

Kære Grissebasse

Her er et par stykker, jeg selv prøver at efterleve:

"Denne dag, et liv."

"Nu!"

"Se alt, overse meget og le ad resten."

"Man kan ikke lægge noget i din hånd, hvis den er knyttet."

Lad os høre, hvad du vælger at citere.

hilzn
Per

Godkendelse af svar
Fra : Grissebassen

Dato : 22-12-06 22:55

Tak for svaret dova. Og en stor tak til alle jer andre for jeres input også.. .De var alle rigitg gode men brugte enormt mange fra denne side her (Som jeg fik ved Dova) Gaven er bare blevet super flot så håber hun synes om den
En rigtig glædelig jul til jer alle skal i have...
KH Grissebassen