/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
philips radio
Fra : 234
Vist : 1044 gange
50 point
Dato : 07-01-03 01:05

Hej !
Jeg har en Philips radio sc 201 i bilen og den mangler en code for at jeg kan hører musik.Den code jeg skal have er det en eprom code eller hvad, eller hvad kalder man den.
Hvor kan jeg finde den henne. Jeg ved godt at jeg kan kontakte en bilforhandler for at få coden men , man burde da kunne finde den på nettet.
Er der nogen som kan hjælpe mig med det?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 07-01-03 09:10

Bruger man ikke denne kode til at beskytte mod uatoriseret brug ved. f.eks. tyveri ?

Kommentar
Fra : 234

Dato : 08-01-03 12:36

Hej !
Hvor sider serielnummeret henne for radion sad i bilen da jeg købte den og der fulgte ingen instruktionsbog med?

Accepteret svar
Fra : ktl2

Modtaget 50 point
Dato : 09-01-03 13:25

Prøv evt. at se dette link: http://www.davidsonelectronics.co.uk/cardecode.htm
eller prøv at søge på "Philips SC201" på www.google.com. Sjovt nok er de fleste hits fra f.eks. Rusland....
Går ud fra at serienummeret sidder bagpå radioen.
mvh Ktl2

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 09-01-03 14:07

Hmm... hjælp til en vare, som næsten 100% sikkert er kommet til veje uretmæssigt. Har folk ingen moral??
Når der skal bruges en kode vil den retmæssige ejer være i besiddelse af denne, og give den videre til en køber. Har man ikke fået den, kan man få den af sælgeren. Men har man den ikke, og kan man ikke få den af disse kanaler, så er der sgu' ugler i mosen!!!

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 09-01-03 23:50

Tak for svaret ktl2.