/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
GB i mail
Fra : CCjunior
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 20-12-06 22:07

Nogen steder man kan se hvor mange GB der ligger i endnu ikke modtaget mails??
kunne være sjovt at vide

Junior

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-12-06 22:31

Der er nok mere snarere tale om MB :)

Kræver at din udbyder har web-mail, så du kan logge dig på din konto hos udbyderen.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 20-12-06 23:35

i outlook

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-12-06 23:46

Hvis det ikke er modtaget endnu, hvordan ka nman så vide hvor meget der er ?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-12-06 23:54

...med endnu ikke modtaget mails formoder jeg at du mener, at dine mails endnu ikke er hentet hjem til din PC.

1) Du kan logge på webmail hvis din mailudbyder har et sådant interface. De fleste kan vise størrelsen på mails.

2) Du kan benytte f.eks. Mailwasher www.mailwasher.net til at se dine mails i rent tekstformat inden du henter dem hjem til din PC. Med mailwasher kan du se både størrelsen, og frasortere spammails inden du henter hjem.

/berpox

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-12-06 00:12

for eks på yahoo mail kan man med det samme se hvor mange mg eller gb man bruger - har ikke checket de andre
(kræver at der ikke ligger nogen i indbakken i forvejen)

Annuller spørgsmålet
Fra : CCjunior

Dato : 19-02-07 21:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

jeg havde sq helt glemt det her sprøgsmål, men jeg opretter det lige igen

tror mit spørgsmål er blevet misforstået.. jeg tænker på hvor meget der ligger og svæver rundt i hele verden..