/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Oversættelse af hjemmeside
Fra : thulin
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 20-12-06 13:08

Jeg har en hjemmeside med en del tekst på som jeg egentlig gerne ville have oversat til engelsk, men jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til at oversætte det manuelt.

Jeg har ikke selv kunne finde et program eller andet som kan oversætte siden, uden at der er så mange fejl at man lige så godt kan oversætte den manuelt.

Jeg orker bare ikke lige at gå i krig med siden, så derfor spørger jeg jer....

Er der nogen som har fundet et program som kan oversætte hele hjemmesider, uden at den laver fejl på hver anden linie ?

http://www.thulinsite.dk/cars/Fiat_Panda.htm

Eller skal jeg virkelig oversætte manuelt ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-12-06 13:56

http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml

prøv her - men du skal selv "justere" teksten da den - som så mange andre - ikke er helt pålidelig - dog det er rimeligt nemt

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-06 13:58

jeg havde et lignede spørgsmål for nyligt og det lykkedes ikke at komme frem til en ordentlig løsning.

den jeg selv brugte var at skrive teksten i word med engelsk stavekontrol, så med mindre du ikke vil ofre penge på en oversætter, må du selv igang.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-06 14:00

hov vil lige bemærke at jeg har samme bil der er fra 2004, den er som en drøm og har kun haft nogle småting med blinklys der blev lavet. Ærgerligt med jeres, da jeg har et helt kærlighedsforhold til min

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 20-12-06 17:08

Hva´ med en oversættelse til "nydansk" .. Prøv prøv www.lodret.dk
Absolut IKKE svar på dit spørgsmål .. men måske et lille grin ?
/PG

Godkendelse af svar
Fra : thulin