/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
hjelp til cm?
Fra : anonymm
Vist : 496 gange
10 point
Dato : 06-01-03 20:54

jeg vil ha hjelp til en server,jeg vil spille cuount striker på en annen sin server hvordan kan jeg innstalere den serverprogrammen,jeg har innstalert counter strike men hvet ikke hvordan jeg spiller den fikk høre at de filene skulle åpnes ved en server der kan man spille det spille mot hverandere,men hvordan henter jeg servern?
Koster det noe for å spille det spillet?
jeg bruker bedbånd internett.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 06-01-03 23:06

que ?

Kommentar
Fra : SLASH

Dato : 07-01-03 00:28

Hvad er det du spørger om? Hvordan man spiller Counter-strike over nettet eller hvad?

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 07-01-03 17:15

problemet er:
jeg innstalerete counter strike men det var ingen fil som gjorde at jeg kunne spille den,når jeg trakk på cm ikonen begynte den å bla gjennom en hl. fil som jeg ikke hvet hvor er.
Jeg lurer på om hvordan man instalerere den hvordan man kommet framm til spillet?

Kommentar
Fra : SLASH

Dato : 07-01-03 20:56

Har du Half-life installeret på din PC? Counter-strike kræver at du har dette spil liggende, da CS kun er en mod til half-life..

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 07-01-03 22:08

jeg har cs
men ikke half life.
hvor finner jeg den?

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 08-01-03 00:23

når jeg trykker på cs ikonen spørr den etter hl.exe hvor finner jeg den eller cstrike.exe
det er d jeg mangler takk...........

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 08-01-03 13:51

Spørg i din lokale computerspilsforretning.

/Thomas

Accepteret svar
Fra : SLASH

Modtaget 10 point
Dato : 08-01-03 22:53

Præcis! Lyt til Thomas..
Du skal købe spillet Half-life i en PC-forretning..
Efter du har installeret dette, kører spillet bare derudaf..
--- SLASH ---

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 09-01-03 01:08

ok,
nå har jeg klart å innstalere half life....
men etter at jeg taster serinummere så får jeg besked om å taste noe komando hva er det?

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 21-01-03 00:12

Tak for svaret SLASH.

Kommentar
Fra : esbjerg1000

Dato : 03-09-03 19:20

du har opdater til 1.5 ikke ?? i cs og jeg har heller ikke half life men jeg kan godt spille over nettet så det passer ikke du skal have half life inde for AT KØRE CS men husk at opdater inde du spiller du kan download det på www.boomtown.dk hvis du ikke har det