/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Problemer med Itunes...
Fra : goingwild
Vist : 406 gange
200 point
Dato : 19-12-06 23:25

Hey Folks..

Jeg har fornylig anskaffet mig en Ipod Video, og er da absolut glad for den.

Mit problem går på at Itunes nemt overfører hele mit musik bibliotek på Ipoden - billeder har jeg endda også fået over på. Men her kommer så problemet - da det er en Ipod video, forventer jeg også at der kan overføres til min Ipod.
Nu har jeg hørt så meget om problemer med licenser til Itunes, og er derfor ked af at jeg ikke kan overføre mine ærligt anskaffede dvd film til min Ipod.

Er der nogen der ved hvad der skal gøre? Skal filmene evt formateres til et andet format - i så fald, hvilket. Hvad skal jeg gøre når jeg er inde i Itunes for at få lov til at overføre??

Er der evt en kender et godt alternativ til Itunes? Et hvor man kan slippe for alt det licens pjat - også selvom alle medier er lovligt anskaffede :( Dumme Itunes..

På forhånd tak
Morten :)

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-12-06 00:04

Du kan bruge denne her til at konventer dine dvd`er til itunes

http://www.movavi.com/convertmovie/index22.html

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-12-06 00:22

Og der er et seriel nummer til den her,men jeg ved ikke om den virker,det var den eneste jeg kunne finde

Name: domenico festaS/N: CK5ZTH-S6CX6-CFDUP-XEVKZ-3HTS8-MRQRQ-81CD3

Kommentar
Fra : goingwild

Dato : 20-12-06 09:18

Tak - men det giver mig jo egentlig ikke rigtig svar på hvordan jeg bærer mig ad med at overføre videoen inde i Itunes - eller om der findes et alternativ..

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 200 point
Dato : 20-12-06 09:53

Nu har jeg ikke så meget forstand på ipod,men du kan da stille spørgsmålet her,de ved nok mere om det end jeg gør,der kunne jo også havde været en bruge der har stillet det samme spørgsmålet i forumet

http://discussions.apple.com/forum.jspa?forumID=796

Godkendelse af svar
Fra : goingwild

Dato : 21-12-06 12:46

Tak for svaret jangchr. Det vil jeg forsøge mig med :)