/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Installationsproblemer
Fra : Henrik1212
Vist : 327 gange
60 point
Dato : 19-12-06 10:13

Har udskiftet et deffekt Leadtek Eindfast Geforce2 MX64 med et Leadtek A6200, men driveren vil ikke installeres korrekt. Leverandøren har foreslået re-installation af Windows XP, men denne løsning er ikke acceptabel. Er der nogen der gode ideer til løsning af problemet?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-06 10:27

Har du prøvet i fejlsikker tilstand?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-12-06 10:32

Når man har haft GeForce kort installeret skal man huske at afinstallere NvidiaDisplay driver via fjern/rediger programmer.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-06 10:54

Eller brug denne her til helt at fjerne den gamle grafikdriver http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745