/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Openoffice/lyd
Fra : Klokker
Vist : 545 gange
200 point
Dato : 18-12-06 20:04

Nogen der kan hjælpe med lyd i Openoffice , når jeg modtager "sjove mail" med lyd på kan jeg ikke få lyden frem i openoffice.orgimpres.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-12-06 20:12

OpenOffice 2.o

Har du kigget her: hjælp > skriv lyd > marker indsætte og afspille > tryk vis > nu kommer dette

For at afspille en film eller lydfil i en Impress-præsentation
1.Åbn diasset som indeholder film- eller lydfilen.
2.Klik på objektikonet for film- eller lydfilen på diasset.
3.Klik på Afspil på værktøjslinjen Medieafspilning.

Jeg har ingen lydfil så jeg kan ikke afprøve det.

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 18-12-06 20:47

Hej e.c , der står når jeg prøver at den valgte fil er ikke understøttet, kører iøvrigt xphome og de ting som jeg får tilsendt som åbner i mediaplayer kører godt nok med lyd .

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 18-12-06 20:49

ps. der står formatet af den valgte fil ikke er understøttet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-12-06 20:57

OpenOffice køre lige godt i win 2000 / Xp home og XP pro
som jeg ser det kan den gemme i flere forskellige lydformater - hvad type er den du vil afspille.

Annuller spørgsmålet
Fra : Klokker

Dato : 18-12-06 22:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Kunne ikke lige komme videre .