/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Flight Smulator X
Fra : hjerterum
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 18-12-06 15:01

Hej jeg ar lige købt en ny bærebar pc 2048 ram GeForce 7300 grafik tror nok det hedder sådan er ikke nogen ørn til det....
Og så var det jeg fik lyst til at købe det nye Flight Simulator X da jeg havde hørt at grafikken skulle være ret fantastisk, jeg har for nogle år siden haft en ældre udgave af spillet hvor grafikken ikke var så god men selve flyvningen var fantastisk realistisk... det er her filmen knækker for mig, her sidder jeg nu med det nye spil og en meget stor pc og det hakker i filmen og hvis jeg lander lige midt i en by flyver jeg lige gennem grafikken og kan bare lette igen det kunne jeg ikke i det gamle spil der var alt slut hvis du ramte jorden hvad er der galt.....

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-12-06 15:11

Du kan jo prøve at tage den sidste nye driver ned til dit grafik-kort

http://www.nvidia.com/object/nzone_downloads_winxp_2k_32bit_93.81.html

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 18-12-06 15:26

skulle det hjælpe når nu min pc er helt ny.....

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-12-06 15:42

Citat
skulle det hjælpe når nu min pc er helt ny....

Det er jo ikke sikkert at det er den nyeste grafik-kort driver der er installert

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-12-06 15:47

du skulle jo kunne køre den uden problemmer,her er System Requirements for at spille det

# Windows XP SP2 / Windows Vista
# Processor: 1.0 Ghz
# RAM: Windows XP SP2 - 256MB, Windows Vista – 512MB
# Hard Drive: 14GB
# Video Card: 32MB DirectX 9 compatible

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 60 point
Dato : 18-12-06 15:54

det kunne jo også være at du mangler den nyeste DirectX 9,det ser jo ud til at det er et ret nyt spil

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=2DA43D38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=en

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-12-06 16:12

Jeg mener at man kan teste sine spil her om man kan spille det og om man har de nyeste driver osv

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 18-12-06 16:16

jeg prøver............. du får svar senere tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 22-12-06 19:25

Tak for svaret jangchr.