/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Findes der et et licensstyring
Fra : simsen
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 18-12-06 14:13

Hej,

Jeg har lavet et fatureringsprogram til en veninde, som har et enkeltmandsfirma, i .net. Nu er det, jeg tænker, at der må være andre enkeltmandsvirksomheder, der ikke har råd til de helt dyre af slagsen, og jeg derfor gerne vil sælge mit produkt.

Er der nogen af jer, der kender til et licensstyringsprogram/program, jeg på en eller anden måde kan inkludere i mit program, så jeg ikke selv skal tænke på at udvikle sådan noget. Det ville også være dejligt, hvis I vidste et sted, hvor jeg kunne lægge mit program op til salg, uden det koster mig en herregård

mvh
simsen

Kommentar
Fra : simsen

Dato : 18-12-06 16:23

Hejsa igen,

Jeg har lige fået at vide på en anden kanal, der findes et produkt: http://www.wannakey.com som skulle være god....

Nogen der har kendskab til denne? og hvordan er den?

mvh
simsen