/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
I Odysseus fodspor
Fra : kissan
Vist : 543 gange
200 point
Dato : 18-12-06 12:54

Jeg leder efter dette spil med lys og lygte,
Findes der et på nettet til download(jeg kan ikke finde det)
Har en gammel version på cd som ikke virker på Windows xp.
Hjælp søges !!!!!!!!!!
Knus fra Kissan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 14:14
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-12-06 14:17

Hvis din gammel version ikke virker på Windows xp,kan du prøve at installer den alligevel og så højre-klikke på ikonet på skrivebordet og vælg egenskaber og så kompatibilitet og sætte en flueben i kør dette program i kompatibilitet-tilstand for windows 95/98/2000,det er sometider dette virker med gammel spil i windows XP

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 14:26

jeps janchr har ret - du kan måske godt køre det gamle spil - for ikke at skrive for meget så skrive kompatibel i hjælp og support - der finder du "få gamle programmer til at køre under windows xp" - følg den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 14:38

der ligger nogle odysseus spil her:

http://www.classic-pc-games.com/c64/games/o/index.html

godt gamle

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-12-06 14:41

Ja,det er det faktisk MIRIT !!!!!!
Men jeg har ikke så meget tid lige nu,så måske vil du prøve at finde et sted på nettet jeg kan downloade eller købe den ??????????
Har prøvet det der JANGCHR,men det lykkes ikke.JJEG er desværre ikke endnu,men prøver da på at blive det
Løber lige et par timer og glæder mig til et svar!!!
Fik spillet med et blad engang(demo) og blev helt bidt af det
KISSAN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 14:48
Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-12-06 15:04

Nej,det var dit første svar,med den blå forside.
Det er den jeg har(den version jeg ikke kan bruge)
?????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 15:12

pyyhh den er svær at finde - holder inde her (tror jeg)

du kan jo hygge dig med diverse online games imens

http://www.gamenext.dk/category.htm?code=1001&lc=da

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-12-06 15:31

Søg og du skal finde!!!
Jeg tror at jeg har været hele Google igennem,
Det er bare det at ODYSSEUS FOTSPÅR....trækker??????
Over end out.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 15:54

sæt annonce i qxl eller dba - nogen ligger garanteret inde med det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 16:35

Citat
Odyssey er venligt doneret / udlånt af Nordic Softsales, der helt sikkert gerne vil være behjælpelige med svar om spiller på telefon 70 20 58 59.
står der i mit første link - det kan da være du er heldig med at give dem et kald ??????

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-12-06 16:39

Citat
står der i mit første link - det kan da være du er heldig med at give dem et kald ??????

Jeg har prøvet at være inde på deres hjemmeside og søgte efter Odyssey,men den fandt ikke noget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 16:58

http://www.mobygames.com/game/windows/odyssey-the-search-for-ulysses/cover-art

videre herfra -der kan den jagtes og findes og købes osv hold da op hvor er jeg træt af den odysseus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 17:00
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 18-12-06 17:04

kan købes billigt på amazon og ebay

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B0000AL6DT/ref=dp_olp_0/202-9618443-8923821?ie=UTF8&condition=all (bare et eksempel)

nu går jeg i køkkenet og smører et par odysseus med ulysses på

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 18-12-06 22:34

Tak for svaret miritdk.Tak Mirit. Håber du nyder din ullyssesmad,så vil jeg gå skrigende igennem dine Links og håbe på at jeg finder min Drømmehelt Odysseus efter flere års søgen.
Kender du det?????
Velbekomme og send lige et link om hvordan man laver sådan en ??????
Knus fra KISSAN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 22:39

haha er det helten du vil have link til gør det selv - eller madderne

et lille hint - du skal lede efter odysseus, the search for ulysses

tror de sidste var ok forresten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-06 22:42

og lige et ps - der er et spil der hedder noget med farao/pharao der ligner meget har min spilleglade nabo fortalt mig - måske noget for dig ????

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-12-06 23:21

VIL HAVE ODYSSUS