/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
En film fra 80 ne
Fra : Disi
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 18-12-06 12:05

Efter lyser en film fra firserne om en naturkatastrofe vi var i biografen og se den,mener ikke der var lyd på ? men det mener min mand

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-06 12:36

Der er lavet rundt regnet et par hundrede film om naturkatastrofer nogle fiktive andre bygger på virkelige begivenheder....

Så der skal bruges mange flere oplysninger - der er jo forskel på om du taler om vulkanudbrud eller skibsforlis

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 18-12-06 12:56

Kan ikke huske så meget,andet end folk der gik ud af biografen var meget rystet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-06 13:10

Det gør det til en lidt umulig opgave, men du kan da selv søge videre....

http://www.imdb.com/

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 18-12-06 14:33

Kunne det være "le dernier combat": http://www.imdb.com/title/tt0085426/

ellers kan du bruge imdb's avancerede søgefunktion på www.imdb.com/list.

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 100 point
Dato : 18-12-06 14:35

argh - hvorfor kommer punktummet med i linket???: her er den rigtige adresse: http://www.imdb.com/list

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 18-12-06 17:47

Er det ikke "Jordskælv" du mener??
Der var lagt toner ind man ikke kunne høre, men mærke (16 Hz)
Den hed "earhtquaque" på engelsk (det er vist stavet forkert, undskyld)
Den var fremme i slutningen af halvfjerdserne, men det kan jo være I husker et par år forkert.

Blot et foreslag.

MVH

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-06 19:43

Disi har sikkert siddet og sovet i biografen

Ingen lyd og husker intet af det skete. Men husker at dem, der havde set filmen var rystede, da de forlod biografen.

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 19-12-06 07:48

Tak for svaret jqb.