/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Capture 320+256
Fra : Sandvad
Vist : 461 gange
75 point
Dato : 06-01-03 17:52

Er det videokortet eller softwaren der bestemmer hvilket billedformat man kan capture i, Jeg har et Pinnacle DV 500 kort og det kører fint fint, men jeg vil godt kunne Capture i 320+xxx,og det vil softwaren ikke gå med til, jeg har prøvet nogle andre programmer,men det hjalp ikke en disse.
Er der nogle der ligger inde med et godt råd

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 75 point
Dato : 06-01-03 19:40

Videokortet bestemmer hvilke opløsninger du kan bruge det i og dermed også den rent hardwaremæssige opløsning, som du kan grabbe i.

Derefter kommer det an på om, du har en driver til dit videokort, som kan køre i den nævnte opløsning, når dette er på plads, skal du bare finde den rette software. Og her bør alle større velrenommerede pakker kunne være med.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad

Dato : 06-01-03 21:40

Tak for svaret zonker.
Selvom jeg ikke helt er med, jeg har jo den software og driver noget med IEEE 1394 som følger med, vil det sige at det er den IEEE 1394 der skal udskiftes med en anden som kortet og Win WP også vil godtage

Hej

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-01-03 22:47

øhm....

Hvis kortet ikke understøtter den opløsning, mener jeg ikke, at det er muligt at få den opløsning.

For hvis kortet ikke understøtter det kan du heller ikke understøtte det softwaremæssigt, hverken med program eller driver.