/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
klik
Fra : tagebennedsen
Vist : 709 gange
130 point
Dato : 17-12-06 19:00

hej hvor ka man finde et klik program ska bruge et i forbindelse med mit arbejde

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-12-06 19:03

Hvad er et "klik" program?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-12-06 19:08

Undskyld at den slog "KLIK"
Kunne du ikke godt tænke dig at give lidt flere detaljer omkring dette "Klikke lik Klik"????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-12-06 19:19

severino - et klikprogram er faktisk et slags lydprogram eller som andre kalder det, en driver til et lydkort. Efter installation skruer du op for lyden og trykker på mustasten forskellige steder hvor der fremkommer en pegefinger (musepilen) Klik klik klik klik.

Ps. Men ellers hved jeg ikke hvad det er.

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 17-12-06 19:21

jo et klik progra klikker auto matisk nor den er sat i gang i steden for at du skal klikke
100 eller 1000 gange med musen klikker den for dig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-12-06 19:32

ØØHHH nå på den måde, så forstår jeg ikke hvad du mener???????????????????????????????????

Det er slået KLIK et eller andet sted.

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-06 19:35

Er det et af de programmer man bruger til at få computeren til selv at klikke på diverse link for at "tjene" penge

Accepteret svar
Fra : dansk.no

Modtaget 140 point
Dato : 17-12-06 19:59

autoklik-program.måske det er det her
http://www.orin.com/access/dragger/index.htm

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 17-12-06 20:14

?????

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-12-06 20:23

Jeg har lavet en nogler stykker...
Hvad skal det kunne? Jeg kan måske grave et frem.

Godkendelse af svar
Fra : tagebennedsen

Dato : 18-12-06 08:57

Tak for svaret dansk.no.