/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
HTML- Kit Tools vs. Webpad.NET
Fra : mploug
Vist : 488 gange
60 point
Dato : 17-12-06 19:00

Hej

Jeg er en meget tilfreds bruger af den gratis editor HTML-Kit fra www.chami.com,
men vil gerne til at støtte nogle af de programmer jeg bruger.

Jeg kan se, at de hos chami.com er ved at udvikle HTML-Kit Tools, som jeg synes
ser meget god ud. Så vidt jeg kan se koster den 55$.

Jeg har ikke prøvet at handle på nettet på udenlandske sider, og er derfor i tvivl
om hvordan det fungerer. Altså kan jeg jeg bare bruge mit Visa Dankort, kommer
der moms, skat eller andet oveni? Hvad bliver prisen ca. i danske kroner, hvis det er
55$ - er det omkring 400 kr.? Hvad skal det ganges med?

På den anden side har Kasper (& Co. hvis der er flere) netop udviklet Webpad.NET,
der koster ca. 300 kr. Webpad.NET kommer fra www.tsw.dk.
Det er jo noget billigere og måske lidt nemmere at købe editor, men spørgsmålet
er, om jeg måske får lidt mere ud af at købe den hos chami.com?

Jeg stiller ikke ret mange krav til en editor - jeg koder i html, css, javascript php og
måske bliver der lidt asp og asp.net. Men jeg går meget op i at editoren er så enkel
som muligt.

Jeg kan godt lide den måde hvorpå HTML-kit viser preview - altså i et andet vindue
- lige som f.eks. Frontpage og faktisk også i TSWs Webcoder.
Jeg er ikke helt vild med den måde det fungerer på i Webpad.NET, men hvis det er
det eneste, er det jo stadigvæk billigt synes jeg.

Nå men kan I give mig nogle bud på, hvad I ville vælge - og hjælpe mig med det med
betalingen hos chami.com?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-12-06 22:18
Kommentar
Fra : mploug

Dato : 20-12-06 22:30

Til </MOLOYLE>

Tak for dit indlæg.

Jeg kender godt de editorer du henviser til, og der må jeg sige, at
jeg så langt foretrækker at fortsætte med at bruge den gratis
editor HTML-Kit fra www.chami.com.

/Martin