/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
julepynt på svensk
Fra : dansk.no
Vist : 1197 gange
50 point
Dato : 17-12-06 16:08

hvad hedder julepynt på svensk?

Kommentar
Fra : strits

Dato : 17-12-06 16:21

Julepynt findes ikke på svensk.

men juleudsmykning => julskyltning

Håber det er brugbart.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-06 16:22

Juldekorationer kan bruges

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-06 16:23

Man kan sige at der - pyntas til jul.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-12-06 16:34

IKEA politisk korrekt - igen
Filed under: Humor, Italien, Politisk korrekte, Sverige — hodja @ 1:57 am
To italienske politikere oppfordrer til boikott av Ikea fordi møbelgiganten ikke selger julekrybber.Ikea svarer kritikken med at de aldri har solgt julekrybber, eller figurer av Jesus, Josef og Maria, gjeterne eller de tre vise menn.

Årsaken er, at slik [B]julepynt[/B] ikke er en del av den skandinaviske tradisjonen Ikea ønsker å promovere, melder nyhetsbyrået Reuters.

Hos Ikea er det ingen mangel på etniske skulpturer fra oldtisreligioner, og små Zen-hager, så deres anti-religiøse fordommer ser ut til å være anti-katolske fordommer, sier senatorene i en felles pressemelding.

Mere på VG

http://hodja.wordpress.com/tag/europa/sverige/ taget fra denne side

dr.dem

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 17-12-06 16:50

Det er sku ikke nemt med det svenske...Nå men det jeg leder efter er en som forhandler de her produkter i Sverige http://www.hagemanngaver.dk/Doc/jul_george.html

En side på nettet med billeder og priser.Kan i klare det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-06 17:02

jul utsmykning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-06 17:05

selvfølgelig jul pynt om de ting du viser

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-06 17:09
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-06 17:15

btw - så kan de fleste af georg jensens produkter fås i sverige ligesom her

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 17-12-06 17:15

Fint nok med linket...nu mangler vi bare prisen også??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-06 17:27

http://www.danskdesign.nu/ kig engang her - besværlig side men giver ganske godt overblik over priserne på de ting de har

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-06 17:30

du kan også søge under jul prydnad

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 17-12-06 17:33
Godkendelse af svar
Fra : dansk.no

Dato : 17-12-06 19:37

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-06 21:20

velbekomme