/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Større sikkerhed for svar i kandu.dk - h~
Fra : Vestjyden
Vist : 491 gange
1 point
Dato : 06-01-03 17:05

Det er fint nok med siden 'Seneste 25', men den indeholder jo kun 1-2 dages spørgsmål, så var det ikke en ide, at oversigtssiderne indeholdt en parantes med hvor mange ubesvarede spørgsmål, der er i den pågældende kategori?

I dag står der et tal i parantes, men det er antallet af ALLE spørgsmål inclusive dem, der ER besvaret. Hvis der kun stod det antal, der IKKE er besvaret, kunne det garanteret få flere til at gå ind for at se, om der var mulighed for at hjælpe eller hente point.

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 11 point
Dato : 06-01-03 17:39

Mon ikke fleretallet kommer herind en kun sjælen gang i mellem for at "finde" et svar ?

Dem der ønsker at hjælpe andre, kommer jo ind til daglig. De vælger "visning" af "Ubesvaret" spørgsmål under de emner de kender til.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 06-01-03 18:24

Ja, det er da rigtigt nok, men jeg går nu sjældent ind på de enkelte kategorier for at finde ud af, om der er spørgsmål. Det vil tage al for lang tid, ikke mindst pga de lange svartider på kandu.dk, men også fordi jeg interesserer mig for mange af kategorierne ... dermed ikke sagt at jeg kan svare på alle spørgsmålene , men jeg tror flere spørgsmål vil blive 'kigget på', men det er kun hvad jeg tror ....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-01-03 23:40

mok, enig
vestjyde, der findes muligheden for at forhøje pointtallet, så får dem der abbonomerer en mail (igen)

Men jeg syntes ikke det ville gøre noget hvis den hed seneste50 eller 100

Godkendelse af svar
Fra : Vestjyden

Dato : 10-01-03 22:46

Tak for svaret Master_of_KeFir. Du har måske ret i, at brugerne selv går ind under de emner de kender til og kigger på spørgsmålene ...