/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Streaming af Dr Online
Fra : Sunnyman
Vist : 2056 gange
200 point
Dato : 17-12-06 09:21

Hej Venner,

Jeg bor i udlandet, og vil gerne se lidt DR online, men det kan ikke lade sig gøre, fordi jeg ikke har en Dansk IP adresse.

Jeg er godt klar over at det drejer sig om rettighederne for de programmer DR sender, at de ikke må sendes udenfor DK, Men da jeg har et Sommerhus i Dk og faktisk betaler licens, er jeg lidt harm over at jeg ikke kan for lov til det.

Findes der en måde omkring dette problem ?

Mvh
Sunnyman

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-06 09:37

Det burde kunne lade sig gøre, ved at køre over en af de tjenester der gør dig anonym

http://www.rockland.dk/show/?post=262

søg evt. selv på google, efter en sådan tjeneste.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 17-12-06 11:40

Hej
Det er meget nemmere at bruge dette link, der har du både Danske og mange andre kanaler, og der kommer flere

http://www.euchannels.net/web/ramme.htm

IPM

Kommentar
Fra : GlemSom

Dato : 17-12-06 11:51

Hej :)

Jeg vil tro du kan bruge en dansk proxy - og derved se ud som om du surfer fra Danmark.

Her er en liste: http://www.publicproxyservers.com/page1.html
Du søger så efter en proxy i Danmark (brug browserens søgefunktion) og du kommer frem til noget i stil med:
80.80.12.124    80    transparent    Denmark

Det skriver du så ind i din browsers proxyinstillinger - og så skulle det hele gerne virke :)

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 18-12-06 09:18

Hej iPM,

Side, og den funger glimrende fir TV2, Men ikke DR...
Eller har du en løsning på det ?

Sunnyman

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 18-12-06 09:31

Har forsøgt med Public Proxy, de er blokeret af DR,

Hvilke andre muligheder har jeg ????

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 17-03-07 10:07

Er det ikke muligt at emuler en dansk IP addresse ?