/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Autorun til hjemmesiden
Fra : alfa
Vist : 385 gange
150 point
Dato : 06-01-03 16:11

Hej. Hvordan laver man autorun på en cd hvis man gerne vil have en hjemmeside til at starte op lige når man sætter cd'en i?? Jeg har prøvet og skrive dette i et tekstdokument: [autorun] open="forside.htm", og gemt denne fil på selve cd'en som en autorun.inf fil, ikke i nogle undermapper, og selve forsiden ligger sammen med autorun filen. Men det virkede ikke. Har i nogle forslag til hvordan man så kan få autorun på en cd?
Skal lige siges at nogen gange når jeg prøver at starte cd'en på, siger den bare: "ugyldigt win32 program", som jo nok har noget med at autorun filen er skrevet forkert regner jeg med.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 160 point
Dato : 06-01-03 17:06

Hej alfa

HTML.dk har en lille artikel om hvordan du ka' gøre det... "Sådan åbner du automatisk en webside på en cd-rom"... -->
http://www.html.dk/artikler/00035/

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : als

Dato : 06-01-03 17:14
Godkendelse af svar
Fra : alfa

Dato : 08-01-03 12:21

Tak for svaret strarup. Jeg fandt ud af det.