/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ups- Kandu
Fra : disken
Vist : 655 gange
10 point
Dato : 17-12-06 03:20

Nu har jeg i dag - set flere INDLÆG bive pludeslig VÆK
Noget var om et stykke træ, der muligvis skulle BØJES
og det kom fra KENDT bruger, der ikke lukker SPØRGSMÅL / svar
Men VÆK var de,,,,,,,
Eller er jeg bare den første, der så 3 spørgsmål fra samme bruger ''piwert''
men VÆK var alle svar, da jeg opdaterede siden, og der var 3 ??? fra samme
Men kan ikke finde svarene, på da værende tidspunkt, var der 7 svar
på det ene og 2/3 på et andet............

Flere der hacker Kandu____________

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-12-06 03:26

bos_____hvis du blev fbrudt, ikke af mig, kan ikke finde dig mere.
Håber du fik det du sjkulle have.
Eller¨står den åben til i morgen.....

Men hvad, andre der har SMÅ PROBLEMER MED kANDU

Fanme___uhyggeligt ////////

ODER _______

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 17-12-06 04:02

må jeg foeslå dig at omformulere dit spørgsmål,,,..det er jo det rene vrøvl

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 10 point
Dato : 17-12-06 09:40

total og når man så ikke omvendt, kandu ikke volapyk omkring det spg. snarere sket omkring 07.32.

Hvis muligheden Kandu ikke venter omkring en fjollet virksomhed ikke under, hvem erfaring.

Det er bare min mening.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-12-06 13:13

Jeg kan godt finde den:

http://www.kandu.dk/spg97775.aspx

Moster

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-06 20:49

Citat
Nu har jeg i dag - set flere INDLÆG bive pludeslig VÆK

Det har jeg også, men det var kun fra "seneste" de var væk

Har du disken set på side 2,3 .... o.s.v der er spørgsmålene.

Citat
Eller er jeg bare den første, der så 3 spørgsmål fra samme bruger ''piwert''

Du måske den eneste der er da ikke en bruger, der hedder "piwert"

Der er en anden bruger, der har oprettet det samme spørgsmål 4 gange (bøjet træ).

Er du sikker på, at det ikke er dig, der er en upser

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-12-06 18:14

Citat
Nu har jeg i dag - set flere INDLÆG bive pludeslig VÆK
Noget var om et stykke træ, der muligvis skulle BØJES
og det kom fra KENDT bruger, der ikke lukker SPØRGSMÅL / svar
Men VÆK var de,,,,,,,

UPS...forkert brugernavn______thewizards
Men kunne stadig ikke se dem, DEN dag, de var pludselig væk.
Og han havde oprettet 3 ''samme'' spørgsmål.
Men HVA; der sker meget mærkeligt_ herinde.

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 23-12-06 18:16

Tak for svaret troldenesdhb.

Mange måder at skrive på...
Men tak for samme respons, må have ''krævet''
lidt alternativ - tekstbehandling...