/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Lovligt og Gratis musik hvor?
Fra : Surf
Vist : 8434 gange
300 point
Dato : 16-12-06 19:54

Jeg ledder efter en side hvor jeg helt lovligt kan download gratis musik

det skal være dansk og udlansk som gamle og nyt

Jeg siger tak på forhånd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 20:05

Det findes IKKE - hvis du mener hits osv.....

Nogle band/musikere lægger deres musik på netttet til fri hentning - men det er ALLE "ukendte" kunstnere..

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 21:53

Søg videre derfra - mangler du links ??? PM
Men som refi - MÅSKE ikke mener.
Lyt til det OG KØB musikken - eller???
http://www.mp3-start.nl/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 21:56

Men LOVLIGT tror jeg aldrig de siger i RETTEN.
Men henvis til siden, hvor de lægger LORTET UD

De bliver ved med at bestå, IKKE STRAFFET

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 21:57
Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 22:02

Gad vide om det egentlig er lovligt at henvise TIL disse sider.
OG DET ER DET, BARE LYT TIL MUSIKKEN,,,,,,,KØB PLADEN OG GLEM ALT ANDET

mEN DER ER SG_ SÅ FÅ HELLIGE MENNESKER
Sorry store og små Mm, min kat kunne ikke tåle en
PIRAT udgave af XP PRO- med en kat på npaweawpjtsdm vjkæ

NU IGEN.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 22:03
Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 16-12-06 22:18

Hva med www.Limewire.dk da kan man downloade musik m.m. og man kan også betale for det, bruger den selv.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 22:52

uHA-DA-DA
Kan godt forstå stil_s har travlt_______til tider - altså

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 23:04

Det er vel ikke gratis hvis du betaler for det......

Hvad er det du betaler for på limewire

Og "Disken" - snup du en mere

Du ved udmærket godt at meget af det du henviser til ikke er lovligt.....

Og det der er lovligt er ukendte kunstnere

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-12-06 00:34

refi_____________kæreste-----------
Jeg henviser til en lovlig SIDE/ eller HVAD...........EU/ ????

HVOR MANGE GANGE HAR JEG SKREVET EN lille - KOMMENTAR TIL
TIL ANDRE HERINDE.

ANMELD SKIDTET //////// ikke mig.....

SÅ LÆNGE DER ER NOGET DER HEDDER RAPID/ SHARE ...
ELLER DER OMKRING,,,,,
SMID DET I HOVEDET PÅ """"""""MIG....

Men jeg troede mennesker herinde VAR klogere, men kan se lige-godt
som andre /eller ) se - hvor DISSE ULOVLIGHEDER **STAMMER FRA**
SÅ ER DET ÅBENTBART MIG, der ejer den FU fabrik, der til stadigheder,
smider ULOVLIGHEDER - ud ------------------til FRI AFBENYTTELSE...........

tROR PÅ ET PISSEpunkt - den var ment GODT/ i god mening.

Før alle herinde skulle have det samme.

GAD VIDE, = HVAD DE 7 småsyndere er.........
bed mig - OM AT HOLDE KÆFT med at være herinde
DØDSSYNDER VAR- dem der stod udenfor ---------------
og INTET GJORDE_________

Til Sidst-nævnte kan jeg kun sige%###()%
Godt jeg ikke går til Præst - pvøv en skide Dansker.

Dranker eller EJ , deter andre dre siger jeg DRIKKER for
meget, men kan sg_ stadig mere end andre udenlandsk LUDERE ikke kan fatte en P::::af
Så refi---------------

jeg er TOATL skyldig

OH IKKE MINDST MIT SKIDE TASTATUR, DET VAR IKKE KATTEN =
MEN EN FU_ OPDATERING FRA MS...........

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 17-12-06 01:07

www.myspace.com den er gratis og lovlig men du skal går derind på nogle tidspunkter hvor du kan downloade sangene

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 17-12-06 01:47

Jeg vil varmt anbefale www.mymusic.dk

Opret en gratis profil, jeg har ikke fortrudt det..

Finder til tider nogle gode / sjove numre, det er gratis og lovligt

Ja, for nogen ukendte kunstnere.. Men for nogle af os andre, vi kan lide dem

- Anden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-06 02:01

Lovligt men der er ikke dansk musik.
Ikke til download, nærmere som en radiostation hvor du bestemmer indholdet og stilen.
Efter sigende skulle der være over 700.000 nummere,
(Siden har været possitivt anmeldt i rene ord for pengene på DR1)

http://www.pandora.com
Radionatmad
http://www.pandora.com/?sc=sh148929588730834797

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-06 12:13

På YouTube bliver 'ulovlige' klip fjernet efterhånden som de 'opdages' efter at Google har købt firmaet, men du kan godt finde mange forskellige videoer med div. kunstnere som har fået lov at blive og dermed er 'godkendt' til downloading. Fremgangs måden er følgende:

Gå ind på Youtube: http://www.youtube.com/
Citat
Søg efter en kunstner eller en tittel ved at skrive det ind i søgefeltet øverst.

Når du har fundet et klip, så højreklikker du på siden og vælger : Vis kilde... (View source...)

I koden søger du efter 'player2.swf?video_id='.

Efter lighedstegnet står der en række tegn alá: _NCYxfMv5po&l=53&t=OEgsToPDskIWrL
kuu29pAmCh6QHkha6A&s=4AE11F3EED7B21F9:53C662DC848F75CD

Dette kopiere du ved at mærke det af, højreklikke og vælge Kopier (Copy) eller tasterne. CRTL c

Nu skal du i adresselinjen skrive: http://www.youtube.com/get_video?video_id= efterfulgt af de tegn du fandt før.

( Du kan indsætte tegnene med højreklik og vælge: 'Indsæt' (Paste) eller tasterne: CRTL v )

Du kan nu gemme filen. Det er en *.flv fil (Flash video), så du skal omdøbe filen til at hedde f.eks.:

min_musik.flv

Programmer som konvertere *.flv til *.avi, *.mpeg osv. har jeg ikke kunne finde nogen gratis af, men du kan benytte en gratis FLV afspiller: http://www.xe-media.ch/software/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=132

Go' fornøjelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 17-12-06 16:07

stop jeg tænker på getitcard når det kommer i burikkerne

hvis i ikke ved hvad Getitcard er så gå in på den her side her -> http://getitcard.com

men hvis i ved hvornår den kommer i butikkerne så sig endeligt til

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 17-12-06 16:21

FONA har det

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-06 16:55

En ting er hvad du skriver, en anden ting er vist hvad du mener

Nej der er ikke elefanter i julebryg !

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 17-12-06 17:20

natmaden. hvad mener du med det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-06 17:30

Han mener nok at du INTET sted skrev at du ville betale for det - tværtimod....

Men gå du trygt i FONA

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-06 17:47

At jeg fatter nada af hvad du vil eller søger.
Hvis jeg er den eneste, så sælger jeg mit juletræ !

refi kan man så få for 100kr. gratis credit hvis man downloader FONA

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-06 17:54

Naaaaa...

Men systemet bliver brugt af flere og flere (fungerer som taletidskort) - fordi børn ikke har kreditkort - men spørgeren er vist IKKE noget barn....

Men kan alligevel klare 31 af 98 spørgsmål der ikke er lukket

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-06 18:16

Takker refi.
Så netop at Surf er på min "jeg opgiver-liste",
jeg glemmer tjecke inden, jeg med iver tror at jeg kan hjælpe.

Kendte ikke til http://getitcard.com

God jul

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 17-12-06 19:13

HEY

Har skrevet en kommentar før, men vil da lige høre hvad der er galt med Limewire og når jeg skriver man kan betale for det , så er det en pro version hvor download går lidt hurtigere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-06 19:24

jtj45

Det har intet med spørgsmålet at gøre.....

Getitcard virker IKKE på limewire.....

Det virker kun i DK - Sverige og Norge.....

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 17-12-06 19:54

Selvfølglig vil jeg da betale for sådan en kort. og den er ikke til børn. men til unge og gamle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-06 20:01

Jamen så køb det da.....

FONA har det......

Og brug så lige lidt tid på at lukke lidt af alle dine "gamle" spørgsmål.....

Før eller siden er der ingen der gider at hjælpe dig

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 17-12-06 20:03

refi. det er nu 98 spg hvor de 67 er blive besvare og der er kun 31 spg som ikke er lukket

altså 31 spg

men la os gå tilbage til det der handler om

Jeg prøver fona så på et tidspunkt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-06 20:10

Hold nu op - jeg skrev jo også 31

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-06 20:11

Spørgsmålet var:

Lovligt og Gratis musik hvor?
Citat
Jeg ledder efter en side hvor jeg helt lovligt kan download gratis musik

det skal være dansk og udlansk som gamle og nyt

Jeg siger tak på forhånd

Det hænger jo ikke sammen.

Måske derfor at du har så mange åbne spørgsmål.

Citat
men la os gå tilbage til det der handler om

Hvad handler det egentligt om. ?
Svar er ikke nødvendigt !

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 17-12-06 22:49

Citat
Det hænger jo ikke sammen.
Nej det ved jeg godt. men det vil det have gjorde hvis dem bag kandu.dk tog sig sammen og gjorde så man ku skrive lange titler

Men lige nu kan man ikke skrive lange titler. kun korte titler
Citat
Hvad handler det egentligt om. ?
Svar er ikke nødvendigt !
det handler om hvor jeg ku downloadet gratis musik lovligt og om at jeg så bare købe et getitcard hos fona

Og jo svar er nødvendigt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-06 23:05

Svaret har du fået....

og på getitcard.com kan du se hvilke der er med i ordningen....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-12-06 00:28

Surf , du har ret i at der ikke kan stå meget i overskriften,
Men der er jo intet gratis ved getitcard.com, de tager sig betalt (9,90)
og det er da noget begrænset hvor at man kan bruge det !
dog syntes jeg at ideen omkring getitcard.com er ok.

Du burde nok have læst det her fra deres side.
http://getitcard.com/buy_card.do

Citat
Ved køb af et virtuelt getitcard™ opkræves et ekspeditionsgebyr på 9,90 SEK/DKK inklusiv kreditkort omkostninger (Dankort, Visa, Master, Diners etc.)
- se alle trin i købs proceduren her. *

Det fysiske getitcard™ kan købes hos de fleste kiosker, butikker, tankstationer etc.Det fysiske kort er en print talon, et plastickort eller andet fysisk medie indeholdende et getitcard™ kort nummer.Ved køb af fysiske kort fra en forretning, vil der blive tillagt ekspeditionsgebyr på 9,90 SEK/DKK.

* http://www.getitcard.com/where_to_use.do

Jeg syntes at ideen omkring getitcard.com er ok,
men at det er lidt rodet !
Gætter at et køb for 100kr koster 119.80kr.
Og at køb af lige det man vil have findes på en netside som ikke er med,
eller er billigere på en netside som ikke er med i getitcard.com-ordningen.
Men sådan er det jo også med så mange andre, bla. solo-torvet(nordea) , ewire , osv.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 18-12-06 19:13

Hallo Hallo

Blev der ikke spurt om hvor man kunne downloade musik gammelt som nyt gratis, eller har jeg drukket af natpotten. Det jo det jeg svare på søde venner, det kan man på Limewire.dk hvor svært kan det være at forstå.

Og glædelig jul alligevel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-06 19:34

Muligt det var det der blev spurgt om - men det var åbenbart IKKE det det drejede sig om

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-12-06 21:03

Og du siger VISSE brugere_______
at jeg IKKE kan tale/ skrive DK

Men at betale PENGE for at kunne FÅ NOGET- Der findes på nettet.
UPS_ eller hvad.
[CITATJeg ledder efter en side hvor jeg helt lovligt kan download gratis musik

det skal være dansk og udlansk som gamle og nyt

Jeg siger tak på forhånd][/CITAT]
Spørger bare, hvad musik ønsker du------
Intet er GRATIS.
Har lige aktiveret en/ UD AF 6 VISTA_______MERE UPS- HOS MS
OG det var gratis,,,,,UAH HA DA DA-
oG SÅ SIGER DE, AT DEN HELLER IKKE KAN
lvaes numre med........
Tålmodighed er en DYD, ikke et BEDETÆPPE/Kradsetræ

Vil du have ulovlig MUSIK- følg MIT link.

Andet får du ikke for de penge.

Er du DUM NOK, til at betale for ANDET,
står det overhovedet HTTP´S ? i betaling et eller andet.

Det SKAL der gøre, med mindre, det handler om at FÅ DIG
på den, har du først hentet - NOGET - kan de bevise
at du har været der først og VAR VILLIG til at betale
for ULOVLIGHEDER............

Her stopper jeg_________
Gratis musik findes ikke ?"""""""
Gå imd på en SITE DR`????
kopier adressen ned til din player og indsæt URL,,,,,,,
SÅ ER DET LOVLIGT

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 19-12-06 12:05

Et andet godt lovligt alternativ er stationripper

http://www.stationripper.dk/modules/mydownloads/

her kan du ganske vidst ikke vælge og vrage mellem numre og kunstnere men hvis du er til en eller flere genrer er det bare at sætte skidtet til at optage ..
har selv fået meget fedt musik som jeg ikke kendte før på den måde.
Du kan dog med gratisversionen kun optage 2 kanaler ad gangen.

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 19-12-06 13:39

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-06 13:52

Selv tak

Og God Jul