/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skille en bærbar ad
Fra : oplevelser_
Vist : 606 gange
135 point
Dato : 16-12-06 16:25

Eter en tur på gulvet vil jeg gerne pille skærmen ad en Compag notebook.
Jeg har fjernet skruerne bagpå computeren og de i bunden, men jeg synes ikke, at jeg kommer videre. Er der nogen der har gode erfaringer.
Bedste hilsner

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-12-06 16:39

Det kan gøres på mange måder - bla tastaturet kan sidde på en underlig måde hvor man skal trykke bestemte steder for at kunne få det løst.

Det bedste råd --> søg efter manualen enten ved at have den eller på nettet hos compaq med modelnummer - deri står der gerne disse detaljer

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 16-12-06 16:43

Jeg tror du vil ødelægge mere end du selv aner, når du ikke har en skid forstand på det.
det ville være billigere at få en der ved hvad han laver om gøre det.
for viste du hvad du lavede ville du ikke bede om råd her på kandu

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 145 point
Dato : 16-12-06 16:49

Ledet mellem selve skærm og pc'en er dækket af plastik som man ikke lige umiddelbart
kan se, kan skilles fra hinnanden, lidt afhændig af model og type hvormeget af toppen
af pc'en der skal af før man kan få fat i lysleder kablet til skærmen, men pas på
der sidder et meget tyndt lys rør hele vejen rundt om skærmen, som knækker meget nemt

på nogle modeller skal man også have skruerne ud til VGA (dem man skruer kabet i)

Godkendelse af svar
Fra : oplevelser_

Dato : 16-12-06 16:55

Tak for svaret dk.