/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Adgang til ftp mappe/server
Fra : Doros
Vist : 991 gange
100 point
Dato : 16-12-06 15:07

Hej

Jeg har købt et web hotel ca. 2 måneder siden, men jeg har lige siden ikke kunne få adgang til ftp mappen. Tror jeg har prøvet alt, også hvad den sparsomme support via mail kan leverer - nu er jeg godt træt af at det ikke virker - er det nogle som har haft samme problemer, og som har et bud på hvad der kan være galt. Jeg nægter, at tro de ikke har givet adgang, selv om de siger jeg har fået adgang. Jeg modtager en fejlmeddelse hvergang jeg skal logge på som er: Der opstod fejl ved åbning af ftp serveren. Sørg for du har tilladelse til at åbne denne mappe. Detaljer: der opstod timeuot i handlingen.

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 16-12-06 16:01

Vi er nok alle her lidt i tvivl med hvad det drejer sig om.
Du nævner ikke navnet på webhotellet.
Normalt er ftp jo kun en måde at uploade noget til sin hjemmeside på.
Et gæt er, ved de fejlmeldinger du får, at dine ftp adgangskoder ikke er korrekte,
du får derfor ikke adgang til at kunne oploade noget.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-12-06 00:38

Vær opmærksom på, at du bruger store og små bogstaver de rigtige steder, da det kan forårsage denne fejl, hvis de ikke er 100% indentisk.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-06 03:15

Hvilken webhotel ?
Hvilket FTP program ?

hvis web10 så er måden ftp.ditdomæne.dk
Hvis adgang er gennem stifinder skal adressen skrives som : ftp://ftp.ditdomæne.dk
Derefter kommer en boks hvori du skal skrive brugernavn og adgangskode.

Det samme gælder for one.com