/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digi video cam og bevægelse
Fra : Kjeldbjerg
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 15-12-06 19:22

Planlægger at købe et Sony digi-videocam http://www.edbpriser.dk/Products/Lis....asp?ID=185512

Det er til hobbybrug, men planlægger også at bruge det til at optage nogle fodboldkampe med den lokale klub jeg spiller i.

Spørgsmålet er så om der vil være nogle problemer med dette, jeg har ikke meget forstand på det, men vil være træt at det hvis et digitalt kamera ikke ville kunne følge med pga opdateringshastighed e.l.?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-12-06 00:02

Nu kender jeg ikke lige dit og du skriver ikke helt nøjagtigt hvad det er for en model og linket duer ikke her Men de fleste kameraer har en funktionsvælgerknap hvor du kan still det til automatik som er langsomt men der kan man også vælge om det man skal filme er i bevægelse sport og dyreoptagelser mm
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Kjeldbjerg

Dato : 16-12-06 11:54

Ups, Kameraet er et Sony Dcr-HC24e. Og det lader til at have en sports-funktion

Kommentar
Fra : Kjeldbjerg

Dato : 19-12-06 18:06

Nogen der har erfaring med at bruge nogle af Sonys apparater til sport?