/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til kæreste til spilnørd
Fra : Ditsen
Vist : 1147 gange
20 point
Dato : 15-12-06 16:34

Hej ... Jeg vil for en gang skyld efterkomme min kærestes julegaveønske og give han et sæt hovedtelefoner til computeren. Jeg har fundet ud af så meget at det skal være med microfon fordi han spiller Battlefield, men så er jeg også blank. På edb-priser er der jo 1000 at vølge imellem. Så mit spørgsmål er nu: Hvilken hovedtelefoner er god til computer online spil halløj som koster max 400 kr.?
Har en stor tiltro til at I om nogen må kunne hjælpe mig. Synes ikke rigtig at personalet i diverse elektronikbutikker er så 'uvildige' som jer...
Hilsen Ditsen

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 30 point
Dato : 15-12-06 16:57

Hejsa.

Så vil jeg da, som en spillenørd, anbefale dem her :

http://www.tweakup.dk/article/540/dk/

De fås i sorte og hvide, og med og uden lydkort (behøves ikke): http://www.edbpriser.dk/Products/Compare.asp?Similar=false&Products=138783&Products=115558&Products=135262&Products=115560

Det er jeg sikker på han bliver glad for!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-06 18:17

Hej de her Altec Lansing har min søn brugt i over et år, de kan varmt anbefales

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=161128

Kommentar
Fra : thetof91

Dato : 15-12-06 18:32

Dem som Harlekin forslår er de bedste, de store gamer bruger dem os, faktisk bruger basshunter dem og alle mulig andre jeg har dem os de er mega gode... Jeg har den med sound card... Vil jeg forslå.. Det er den hjemmeside der er billigest hvor den koster 399 kr. men så kom der jo os lige noget fragt på så de koster 448 kr. Men når det er dine kærste har du vil ikke problem med at gi 49 kr mere...
Her er linket til den hjemmeside http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=2358 , men hvis du vil ha i sort kan du altid søge på www.edbpriser.dk også under hardware også headset, men der er ikke nogle sorte med soundcard....

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 15-12-06 18:42

Hej
Dem som Harlekin anbefaler er de bedste til det formål du søger.
Kan kun varmt anbefale dem.
IPM

Godkendelse af svar
Fra : Ditsen

Dato : 08-01-07 21:35

Tak for svaret Harlekin.
Min kæreste blev glad og spiller nu ekstra mange timer....

Kommentar
Fra : unforgiven2

Dato : 27-06-09 23:35

grinern nok..
sikke en fed effect de har ..