/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Afinst. Af Mero
Fra : marcussen1
Vist : 931 gange
100 point
Dato : 15-12-06 16:09

Jeg har for en uges tid siden downloaded en prøvevision af NERO 7, hvilket gik som det skulle. Nu vil jeg imidlertid gerne af med den igen. Jeg prøvede via kontrolpanel - tilføj og fjern programmer, men får denne besked: Denne handling er kun gyldig for produkter, der er installeret på nuværende tidspunkt.
Er der nogen, der ved hvordan jeg så kommer af med den, for den er jo installeret på nuværende tidspunkt.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-06 16:17

I det genvejsbibliotek Nero har lavet ved installation er vel også en afinstallation

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 15-12-06 16:20

Det kan jeg ikke finde.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-06 16:31

hvis der er for mange problemer så geninstaller og afinstaller igen som nedenfor her

hent denne regcleaner http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735

fjern programmet i tilføj/fjern programmer

gå i start - kør - skriv regedit og klik ok - find HKEY_LOCAL_MACHINE - find programmets mappe derunder - højreklik og slet

kør regcleaneren og delete alt hvad der er safe to delete

genstart din pc

gå i stifinder og find mappen med programmet - højreklik og slet - genstart din pc og programmet er væk (for det meste skal der genstartes herefter også manuelt )

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-12-06 16:41

start/alle programmer/nero 7 premium/Nero Productsetup
Sæt prik i "Fjern dine nero programmer" tryk næste
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 15-12-06 21:06

Jeg tror, jeg har prøvet alt og programmet er der stadig. Da det er en prøveversion lader jeg det blive til det udløber, så forsvinder det vel af sig selv. Tak til refi, miritdk og pallebhansen for tipsene.
Niels

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-06 22:29

næ marcussen1 - det forsvinder ikke - er det en trial/prøve risikerer du bare at der kommer anmodning om at betale for det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 00:02

Det er vel ikke sådan at du samtidig har en anden version af Nero ????

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 01:22

Prøv at se efter om der ligger noget i
START - DENNE KOMPUTER -

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 01:22

Prøv at se efter om der ligger noget i
START - DENNE KOMPUTER -

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 01:25

Ups, kom til at klikke på forkert knap.

Prøv at se efter om der ligger noget i
START - DENNE KOMPUTER - LOKAL DISK - DOKUMENTS & SETTINGS - ADMINISTRATOR.
Slå vis skjulte mapper til i kontrolpanel - mappeindstillinger

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 16-12-06 19:31

refi..........
nej, der var/er ikke andre Nero på PC'en.
Nu har jeg imidlertid formateret HD (jeg havde backup af alt) og geninst. XP, og derefter igen forsøgt at downloade Nero 7. Det gik ligesom første gang uden problemer, og denne gang kunne jeg fuldstændig som ved alle andre programmer fjerne det uden problemer. Hvad der har været galt, ved jeg ikke. Der er måske een, der har et bud.
Niels

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-06 19:35

Citat
Denne handling er kun gyldig for produkter, der er installeret på nuværende tidspunkt

mit bud efter hvad jeg har kendskab til - du har ikke fået fjernet ALT - der har ligget rester tilbage et eller andet sted du ikke har fået fjernet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 19:46

Ja - du har på en eller anden haft en rest første gang....

Men rart det lykkedes

Evt. har en del af programmet været aktivt da du prøvede at fjerne det....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 19:51

Når du henter ''disse'' programmer, bliver de først UDPAKKET i midlertidig ''mappe''
og har du lavet en diskoprydning, eller slettet filer og mapper, kan det gå HELT galt.
Har selv prøvet en PRØVE UDGAVE af - ABBYE FINEREADER 8, og lavede en diskoprydning
hvorefter = afinstalleringen ikke kunne gennemføres, grundet - manglende TEMP filer.
Med andre ord, LÆG DINE TEMP FILER I SAMME MAPPE, SOM INSTALLATIONEN LIGGER I =
C:/ programmer - ???
Og hvis du lige lægger mærke til det, bliver PAKKEN udpakket i en mappe for SIG selv.
Hvis du prøver igen, og den MAPPE SKAL DU HAVE/ KUNNE FINDE IGEN, for at kunne fjerne
forskellige meddelser om at du ikke kan fjerne programmet.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 16-12-06 20:06

Jeg vil meget gerne af med mine point, men ved ikke rigtig, hvem der skal have dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 20:12

Du giver dem bare til det svar du mener bedst at kunne bruge

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 16-12-06 20:15

Tak for svaret miritdk.
Det var det nærmeste, jeg kunne komme, men tak til alle, der hjalp.
Niels

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-06 20:19

tak for point marcussen1 - husk en anden gang at du kan annullere hvis der ikke er et brugbart svar - og her fandt du selv en løsning

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 16-12-06 20:29

Slut herfra og tilbage til Gyngemosen