/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Forslag til "Sundt bagværk"
Fra : SandraFalk
Vist : 3933 gange
50 point
Dato : 15-12-06 14:23

Ja, der er nok ikke så meget bagværk, der ligefrem er sundt.. Men jeg leder efter nogle forslag til noget der ikke feder alt for meget, men stadig smager himmelsk!
Jeg er gravid, og har allerede taget "for meget" på, men vi elsker at bage herhjemme, og alle de kager jeg tænker på er de helt vilde kaloriebomber.. Så håber på nogle gode forslag, som jeg kan gå i krig med her imorgen

Accepteret svar
Fra : chrispigen

Modtaget 60 point
Dato : 15-12-06 14:48

Hej..

Gå ind på www.alletiderskogebog.dk

Og søg på fedt fattig kage/brød/småkager osv...
Jeg har fundet en masse super gode opskrifter derinde..( er på den evige slankekur..)
Der er en chokolade kage der er SUPER himmelsk...

Pøj pøj med det.. Og tillykke med familie forøgelsen..

Hilsen Chrispigen..

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 15-12-06 16:13

Jeg har nogle lækre fedtfattige fastalavnsboller, morgenbrød (horn), store brød uden fedt, "slankekager", etc...

Ellers kig her: http://food4u.dk/opskrifter/kategori/Fedtfattig+mad/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-12-06 11:47

Hjemmebagt rugbrød er sundt- i rimelige mængder- og smager godt..

Der findes ikke sunde og slankende kager. De er i så fald falsk varebetegnelse.

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 22-12-06 16:02

Tak for svaret chrispigen.