/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
annullering af spørgsmål
Fra : hovsada
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 15-12-06 09:15

hvis jeg ikke har fået svar jeg kan bruge, hvordan annullerer jeg så ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-06 09:18

klikker på annuller

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 15-12-06 09:19

tak- jeg havde overset

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-06 09:20

åhhh - jaja det er øjnene man først .... osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-06 09:21

når du annullerer så får du point tilbage hvis ingen har skrevet i spørgsmålet - har nogen skrevet så får du kun 5 point retur - bare til din oplysning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-06 09:24

BTW har da lige set du allerede har to annullerede i din profil - øhh ?????

hvis der er et spørgsmål der er blevet glemt så kan du forhøje point og få det ind i de seneste 25 igen hvis det har interesse

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-12-06 10:49

Et af de mange spørgsmål du har stående ser da ud til at være besvaret.
http://www.kandu.dk/Spg56360.aspx

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-12-06 17:43

Inden du annulere et spørgsmål, så lad det i det mindste stå åbent i et døgn. Vi er jo ikke alle sammen på 24 timer i døgnet, så giv os en chance for at hjælpe.

Jeg så her den ene dag, en superbruger der stillede et spørgsmål, og nåede at få et svar, men annulerede det, for det ikke var brugbart. Alt smmen inden for 15 minutter.
Sådan en bruger (Idi**) blacklister jeg, for de driver åbentbart bare gæk med os andre som hjælper af et godt hjerte.

En sådan optræden sætter mit pis i kog!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-12-06 17:59

Severino - det oplevede jeg også...............men jeg tror det var et fejltryk.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-12-06 18:53

Det var netop dig der svarede i den tråd e.c
Jeg tror ikke at den blev afsluttet ved en fejl, for så havde han ikke afsluttet det på den måde med den kommentar!

Og det koger endnu!