/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Yahoo Tollbar
Fra : ehkejser
Vist : 791 gange
100 point
Dato : 14-12-06 19:51

Hej allesammen...

Kan ikke fjerne Yahoo Tollbar, har prøvet, tilføj eller fjern programmer.

Men der sker ikke noget.

Min Platform er Win XP Pro.

Hej EH Kejser

Accepteret svar
Fra : casperS

Modtaget 110 point
Dato : 14-12-06 19:56

hej. Højreklik lige over adresselinien og fjern fluebenet der hvor der står Yahoo Toolbar...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-12-06 20:06

Hvis du ikke har andet Yahoo på maskinen, så slet alle mapper der hedder Yahoo. Der ligger en i "Programmer". Hvis du har andet Yahoo, så slet mappen "Companion".

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-06 20:14

yahoo toolbar fjernes i tilføj/fjern programmer

når det er gjort så gå i HKEY_LOCAL_MACHINE og find mappen yahoo - slet den (bruger du yahoo messenger så slet kun yahoo toolbar

hent denne regcleaner:
http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735 kør den og slet kun hvad der er safe to delete

Genstart din maskine og gå derpå i stifinder og find mappen med yahoo - slet mappen - genstart og yahoo toobar holder sig væk

læg mærke til næste gang du får tilbud om den at du kan fjerne fluebenet

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 14-12-06 20:15

Tak for svaret casperS.

Hvor svært kan det være, tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-06 20:16

du finder HKEY_LOCAL_MACHINE ved at gå i start - kør og skrive regedit sorry min forglemmelse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-06 20:17

hey hallo - casperS`s svar fjerner ikke toolbaren men gemmer den kun

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-12-06 20:29

Tjaeh, den er såmænd stadigvæk aktiv, selv om den er skjult .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-06 20:30

ohh ja og tager både plads og sløver

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-12-06 20:39

.... og rapporterer til Yahoo om surfvaner osv .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-06 20:43

Citat
Hvor svært kan det være, tak
... meget åbenbart

Kommentar
Fra : morfar35

Dato : 14-12-06 20:52

hej ekejser,har haft det samme problem og min løsning var at afinstallere et nylig installeret,dette indholdt yahoo toolbar,kan ikke huske hvad det hed men der er åbenbart mange der installeres sammen med programmet desværre
hilsen morfar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-06 20:58

morfar35 - kun hvis man ikke ser sig for og fjerne flueben

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 14-12-06 21:01

G i kontrolpanelet Tilfj/fjern programmer og ned og slet Yahoo

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 14-12-06 21:34

Casper fik mine point.

Men men Miritdk har ret, man skal fjerne alle spor.

Brug regcleaner og slet mappen med Yahoo filer

Hej ehkejser.