/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
hjælp til USB 2 porte
Fra : Niqo
Vist : 353 gange
200 point
Dato : 14-12-06 18:40

hej . har købt USB 2 porte ( 5-Port USB 2.0 PCI Controller ) til min extern harddisk , det kørte også rigtig godt... men så for nogen dage siden formateret jeg min comp, og der efter arbejder min extern harddisk meget langsomt, og tager en evighed at flytte ting rundt.. Og har indstalleret service park 2.. når jeg tilslutter min harddisk siger den at den ville kunne arbejde meget hurtigere med 2.0, og at den er tilsluttet en langsom Hup. det har den aldrig skrevet før jeg formaretet min computer..

hva er der galt? Håber i kan hjælpe.

MvH NIQO

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-12-06 18:49

Du skal indstallere drivere til dit motherboard. (utility CD)
Og så skal det USB også indstalleres med den CD som fulgte med.

Annuller spørgsmålet
Fra : Niqo

Dato : 14-12-06 18:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål