/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Til Uffe29 - Mailbox grænser
Fra : Smitty
Vist : 532 gange
201 point
Dato : 06-01-03 13:21

Hej Uffe29;

Jeg synes nok, at jeg fik 255 meget "billige" point fra Mone. Reelt lavede du 50% af arbejdet, så kan du ikke komme med en tilkendegivelse, så jeg kan overføre de 150 point. You know - Fairplay.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-01-03 13:27

nej, det syntes jeg ikke, bare lad mig få det ene point. Jeg sad midt om natten, og hamrede løs på tastaturet for at få de 255 point og regnede også (som det kan ses) med at jeg fik dem

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 211 point
Dato : 06-01-03 13:29

arj, giv pointet til den der kan komme med den bedste vits, så får vi også lidt at grine af

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 13:40

Sorry Uffe29;

..... nu er det bare sådan, at på netop det her indlæg der er det mig der er "The Boss"!
"The Boss" says - You got point

/MVH Smitty

Godkendelse af svar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 13:42

Tak for svaret Uffe29.

Du får 1 point for din første kommentar; men til gengæld 200 for et godt forslag om vits.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-01-03 13:47

*LOL*
Så kom jeg ind som top10 brugere i e-mail

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-01-03 13:48

Ja Uffe, der er langt vej *G*

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-01-03 13:49

Jeg fik 211
nu venter vi på

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 13:52

Sørme ja Uffe;

Har du forresten ikke undret dig over, hvor "Top of the Pop" blev af på dette spørgsmål?
Det kan være det var under deres værdighed at besvare noget sådan - for det kan da umuligt være andet; eller .......

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-01-03 13:57

Smitty

Den holder ikke i byretten, jeg har f.eks. ikke set indlægget.

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 14:34

Jaa Jaa Jaa Uffe29;

1 point for beskedenhed - 200 for humor - og kandu.dk spæder op med 10 for, at være vaks på aftrækkeren.
Til gengæld så har du fortjent dem.

/MVH Smitty

PS : Nåååå! Der var nok nogen der følte sig truffet

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 17:55

Forresten ikke at det hører hjemme her, men har I hørt at Peter Lundin rent faktisk skulle have været på orlov fra spjældet Juleaften !!! ( forargeligt ) sikke et retssystem sådan at lukke en morder ud så hurtigt !!!

- nå, men anyway - det blev ikke til noget med den Juleaftens-orlov alligevel, da han ikke kunne få samlet familien. !!!!

*ti hi*

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 19:50

Fnollerpige; Lever du endnu? Velkommen tilbage i flokken over dybt useriøse ( )
Skam at du sådan går til soveland, når vi havde det morsomt. Heldigvis er der flere der åbenbart er med på spøgen om at være mere seriøse/humoristiske - og ikke lade det hele gå op i "hat og briller"

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 19:53

Hej Smitty - ja jeg gik liiiidt død i går - indrømmet, og måtte forlade en ellers smadderhyggelig snak - ja alting bliver så meget nemmere når man kan grine og smile lidt af det hele.

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 20:17

Hygge Hygge Fnollerpige;

Tror "sørme" jeg har fået på nakken! Du kan finde det sådan lidt rundt om; bl.a. på det lile spørgsmål vi hyggede med i går. Ved ikke helt om jeg skal vælge at eller - men det bliver nok det første!

Sådan lidt i fodboldens verden; Kan man ikke spille spillet kan man altid prøve at gå efter manden og ikke bolden!
Synes egentlig i det lys, at min karakteristik passer bedre og bedre.

Jeg tillader mig at højlydt og finder stilen fra utrolig

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 20:47

Ja har godt se det - jeg kommer lidt over det hele, det er ikke alt jeg kommenterer men dermed ikke sagt jeg ikke har været der

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 20:48

Ja har godt set det - jeg kommer lidt over det hele, det er ikke alt jeg kommenterer men dermed ikke sagt jeg ikke har været der

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-01-03 21:26

SMITTY wer ke oer dowehu euey får en feh ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 21:33

det er da sært som jeg sender i stereo i dag

say what Zonker ?

hvad dialekt er det liiige det er ??

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 22:03

Fnollerpige;

Kender du fornemmelsen af et pludselig DejaVu?

Har du en kommentar til følgende nøgleord:
Søborg
Underviser på aftenskole
Egen hjemmeside
Bare sådan rent nysgerrig!

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 22:26

Ja det kender jeg godt -

naaah når du siger sådan tænker jeg : Carl Mar Møller

hvorfor ved jeg ikke

- måske du gids uddybe - jeg er lidt fatsvag lige nu - det eneste Søborg minder mig om er Bamse og Kylling de har osse egen hjemmeside, men tror ikke de underviser på aftenskolen !!

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 22:34

Fnollerpige;

Det var nu møntet på dig direkte. Kom pludselig i tanke om en mail fra mit arbejde i sammen stil, tone, osv., osv. - og sandelig om profilen ikke også passer meget godt. Var da bare pudsigt om det viste sig at være samme person. Det var såmænd alt.

Hvis jeg havde ret, kunne den dialekt du efterlyser andet sted måske være af Hollandsk oprindelse; so to speak! Du ved nok, at Hollændere har lagt navn til en meget berømt guldmønt, som stadig er gangbar betalingsmiddel.

Hvis du skal have den skåret ud i pap, må du finde en mere "direkte" måde at sende en mail på!

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 22:42

jeg aner ikke hvad du snakker om Smitty - "Hvis du skal have den skåret ud i pap, må du finde en mere "direkte" måde at sende en mail på!"

hvis det er seriøst så naj kender ikke noget til Søborg, under på aftenskole, eller egen hjemmeside ( og dog har egen hjemmeside ) men det andet forstår jeg ikke hvad du mener med ...?

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 07-01-03 00:01

Fnollerpige;

SORRY! Bliver helt

Som jeg skrev, så har jeg på mit arbejde en meget løs kontakt til en med samme alder, stil, tone, osv., osv., liggende.
Det ville da være pudsigt, om det viste sig at være én og samme person. Hun har min alm. e-mail. Derfor dejavu, mv.

Derudover har jeg på et tidspunkt mødt en med et Hollandsk klingende navn, som på sin opførsel passer på

Det var såmænd alt det lå i ovenstående. Håber du kan tage med et

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 00:05

*GG* ... jammen kan sagtens tage det med et smil sad sgi da og blev helt paranoid ( er i gang med V E R D E N S mest kedelige hjemmeside ) og var lidt ukoncentreret - men hvis det hjælper på det kan jeg da osse godt skrive til dig på dit job

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 07-01-03 00:10

..... that's all up to You.

Så kan du måske samtidig komme med en forklaring *GG* eller *LOL*

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 00:15

det betyder noget SÅ fikst som *G* = griner og når man så *GGGGG* griner man meget
*LOL* = Laughing out loud eller Lots of laughing
*S* = smiler
*SS* = smiler sødt
og så er der et par stykker mere jeg ikke tror vi skal bruge....
skal så bare lige finde din adresse

Nu vil jeg fise i min seng, og lukke ned for denne gang og glemme alt om Forsvarsbrødrene - Godnat

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 07-01-03 00:21

Fnollerpige;

Dem vi ikke skal bruge kan du jo sende "på den private";

Hjemmeside til Forsvarsbrødrene! Det bliver interessant. Der er Helge Adam Møller jo President. På mange måder en festlig fætter. Der kan ikke være kedelig. Glæder mig til at se resultatet.

Skal du se en RIGTIG kedelig hjemmeside, så prøv hans parti. Den er virkelig uinspirerende; desværre.

Jeg vil gøre som dig; Signe off for now. Sleep well.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 00:21

*LOL* = Ler & ler
hold da op hvor i snakker jeg afmelder lige, så jeg ikke får mails *LOL*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 00:22

Ja, du skal nok få den at se - den er ved at være færdig

det SKAL være kedeligt - ingen tvivl om det - de "æææælsker" kedeligt !

Godnat