|
| Kommentar Fra : e.c |
Dato : 13-12-06 22:19 |
| | |
| Kommentar Fra : KAAaC |
Dato : 13-12-06 22:56 |
|
det er en 1,9 RD.
og Haynes har ikke lavet den til diesel, så birger har den heller ikke, kender ham godt. ellers mange tak
| |
| Kommentar Fra : e.c |
Dato : 14-12-06 12:09 |
|
Jeg ved godt at der er forskel på benzin og diesel, men det kunne være at tandremmen sidder på samme sted i forhold til ventiler.
Jeg har scannet to billeder fra min haynesbog BX 1983-1989 ........1,3 1,6 1,9
Det kan måske hjælpe på din hukommelse.
http://www.hirsenet.dk/bx.htm
| |
| Kommentar Fra : KAAaC |
Dato : 14-12-06 14:34 |
|
takker til e.c, men der er meget forskel, både pumpe og knast hjul låses med en bolt, og der et remstrammerhjul, og et medløberhjul, så der er meget forskel, problemet er krumtappen, for der er ikke til låsetap, som der er i nogle af benzin-modeller, har også selv bogen til BX-benzin, bliver nok nød til at tage turen ned til det værksted hvor jeg har arbejdet, og kigge i deres papir, men stadig alle råd er velkommen.
Venligst KAAaC.
| |
| Kommentar Fra : geu |
Dato : 14-12-06 16:32 |
|
Hvad årgang? er det med Bosh pumpe?
Kan sende dig en udskrift far Autodata.
| |
| Kommentar Fra : KAAaC |
Dato : 14-12-06 17:52 |
|
jeg takker alle der har forsøgt at hjælpe mig, har fået papirene fra mit gamle arbejde, så nu kan jeg se hvilke fejl jeg har lavet, men tak til alle.
Venligst KAAaC.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|