/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony/Ericson - j3ooi
Fra : disken
Vist : 600 gange
50 point
Dato : 13-12-06 19:58

Hej, ville bare høre, hvor man indtaster koden til oplåsning af denne TLF.
Har sat i 1½ time og blevet smidt af flere gange, og enten ved
de ikke hvad de snakker om eller også er det ikke en ''brugsanvisning'' til min telefon
de LIGE har liggende, da deres første forsøg, på at vejlede mig, kommer JEG ind
på menuén send SMS, hvilket, for mig ikke kan passe.

HVOR F______INDTATSER JEG KODEN FRA TDC

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 13-12-06 20:10

Hvis du har fået måden til at gå ind og skrive oplåsningskoden, så gå slavisk fremefter den, du skal ikke kigge på skærmen, da den springer lidt frem og tilbage. Uanset hvad, så skal du ende ved oplåsnings menuen, hvor du taster din unlock kode.

Det er sådan man normalt gør ved S/E telefoner

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-12-06 20:22

NEMT sagt, skal jeg følge DERES, kommer jeg enten ind på SMS eller SPIL
Tvivler på den kan åbnes derfra, skal lige sige, de ikke engang ved hvad Abnonement
det drejer sig om.
Ved ikke om denne kan se´s - men manualen, er TOTAL misvisende

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/faq.php?id=5368

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 13-12-06 22:24

Prøv at sætte et andet kort i fra et andet selskab, så burde der komme en besked om at indtaste begrænsningskode.

Kan godt se at den hjælp på hjemmesiden er intet værd.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-12-06 00:44

Prøver lige...........
om en ½ dag, men så kan jeg ikke komme ind.

MEN PRØVER.

Takker indtil videre.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-12-06 03:46

TDC kortet skal sidde I
Men om jeg fatter den brugsanvisning,

Har prøvet at sætte et andet kort i, men/////
INTET GYLDIGT = INDSAT......

Takker for indsats indtil videre.

Accepteret svar
Fra : simkiller

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-06 23:41

hejsa

du skal taste pil til venstre og to gange stjerne og pil til venstre og så skulle du gerne komme ind i menuen hvor der står net og dele af net

gå ind i net og vider ind i mnc2 og så er du i menuen tast nck her taster du koden ind og derefter trykker du på yes eller ok og din mobil er låst op

Mvh
Mobilunlock/V
Henrik Rasmussen
Nykøbing f
http://nokia-unlock.webbyen.dk

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-12-06 19:26

simkiller:::::'
SOORY :
kommer direkte til SMS......
Men hvad mener du med PIL, joystik ??? = samme - kommer ind på SMS
Har fulgt vejledningen ORD FOR ORD = plus den jeg har fået fra TDC online
de kan IKKE fatte, - HVAD jeg laver, derfor jeg har dette LILLE - PROBLEM,.......

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 17-12-06 01:10

pil = joystik en gang til venstre og tryk to gange på stjerne og igen pil= joystik til venstre og den går iind i låse menuen hvor du efter følgende kan komme til at taste koden ind og låse din mobil op

Mvh
Mobilunlock/V
henrik rasmussen
http://nokia-unlock.webbyen.dk

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 17-12-06 01:12

ellers ring til mig og jeg skal prøve at vejlede dig over tlfen har selv 3 se og det virker på dem alle med den vejledning jeg har skrevet til dig

Mvh

Mobilunlock

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-12-06 18:22

Hej,
Er lige PÅ den, ser ud til at virke, kommer lige tilbage, med et svar ??
TAK indtil nu.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-12-06 03:50

NU VIRJER KODEN ikke

tAKKER FOR VENLIGHEDENNN.

INDTIK VIDERE

TAK
Og det virkede, men nu er det så kodeb fra TDC, der er blevet ''gammel''

kan ikke fatte den,,,,,

KOMMER IGEN

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 19-12-06 13:07

DET FORSTÅR JEG IKKE HELT FOR HVIS DET ER DEN RIGTIGE KODE DU HAR FÅET KAN DEN IKKE BLIVE FOR GAMMEL

MEN ELLERS KAJ JEG NU LÅSE DEN OP FOR DIG MEN DET KREVER ET JEG FÅR TLF EN I HÅNDEN FOR AT KUNNE GØRE DET

DU ER VELKOMMEN TIL AT RINGE TIL MIG

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 20-12-06 15:57

Tak for svaret simkiller.