/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Vedhæft.
Fra : Mosebaek
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 13-12-06 18:52

Hej.
Kan man på en eller anden måde vedhæfte et foto,der ligger på ens eget pc,og sende den med en
Kandu indlæg.Jeg har nemlig en foto,jeg gerne vil prøve at få identificeret,her på Kandu.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 13-12-06 18:56

nej men du kan uploade det til www.peecee.dk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-06 19:08

miritdk - vil du SÅ forklare hvordan!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-06 19:10

der er vejledning på siden og derefter kan linket lægges ind her

moster - ikke se så sur ud

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-06 19:13

Ooooopps det er jo nemt

- når jeg tænker tilbage på hin yngre dage, da jeg rodede rundt (det gør jeg forøvrigt endnu) efter nogen, der kunne skære det ud i pap, hvordan man laver et link fra éns side....

Link fra min hjemmeside er sq for viderekomne!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 20:29

Her ser i mig når der er mad på bordet.
http://peecee.dk/?id=16707

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-06 23:47

Øhhhhh? Med nissehue fra KANDUnisserne?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-12-06 10:24

Jeg turde ikke lægge et rigtigt billede af mig selv.
Konen er træt af alle de fans som hænger omkring vores hus.
Jeg kunne ikke og kan stadig ikke se hvordan billedet tages ned igen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-12-06 11:13

Nåhh, dit lille pus

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-12-06 10:33

Tak for svaret miritdk.
Jeg tror det er en udmærket side.Har ikke prøvet den endnu,mangler lige det sidste mod.
Men det er vel heller ikke af vejen,med lidt sund skepsis,her på nettet.

V.H. og god jul.
Mosebaek.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-12-06 11:26

Ellers har du muligheden at sende billedet til mig. så kan jeg lægge det på min hjemmeside.
Og det pilles ned igen når du vil, eller efter et stykke tid.
Eyvind.

Ps. Ingen kan skrive til mig, men jeg klan sende min mail-adresse til dig, via privat indlæg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-06 16:03

der er mange alternative - lige fra at have det fra din hjemmeside , lave et kortlink derfra og oploade hvor du synes - håber det lykkes for dig