/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Åbne spørgsmål
Fra : Uffe29
Vist : 379 gange
5 point
Dato : 06-01-03 12:01

Jeg har bemærket at der er utrolig mange åbne spørgsmål, og tænkte derfor på om brugerne (spørgerne) ikke får en reminder om at de skal lukke deres spørgsmål, eller i et mindste engagere sig og give en tilbagemelding.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-01-03 12:23

fornylig lukkede jeg et spørgsmål da jeg havde fået det svar jeg behøvede. En venlig sjæl gjorde mig imidlertid opmærksom på, at det var lidt uheldigt, fordi nu skulle folk til at købe svaret for at læse det. Og det var netop en besvarelse som mange kunne have stor glæde af. Men ellers er jeg ening i, at man ikke bare kan starte et spørgsmål, og så bare lade 5 og 7 være lige.
hilsen
rfou = Rudolf

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 06-01-03 12:47

I betragtning at man får 20 point hver dag man logger på, og at man kun skal "betale" 10% af "pris" for et besvaret spørgsmål er der ingen problem at spare point sammen. De "fattige" skal bare komme forbi en gang om dagen.

Man kan "købe" for 200 points besvarelse hver dag uden at lide nød.

Hvis den der stiller spørgsmålet nu synes at det er så godt et svar at ingen skal gå glip af det, kan vedkommende blot skrive indholdet af svaret som et "gratis" tip. Hvilket har den ydeligre fordel at 5 vilkårlige bruger får 10 ekstra point foræret hver. Se så er man "flink"

Det er usmageligt at tilbageholde den udlovet beløningen for et en besvarelse, især når det er som rfou begrunder sig med, er resultatet af en "ekstra" god indsat ! Flovt sig jeg bare.

Gad vide og det er de selv samme typer der ikke betaler deres regninge til tiden ? Fyyyy !

I call it as I see it
mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 12:49

Ja det kunne jo tænkes, at være ret smart om spørgeren ( hvis ikke indlægget ER lukket ) fik en påmindelse efter 3-5-7 dage eller så noget om, at hvis der er kommet det svar de måtte ønske, at de så bør lukke spørgsmålet......

men så igen er der jo den lille ting ved det, som Rfou nævner der kunne være "samfundsrelevante" indlæg ....hmmm ja - det kan jeg jo osse godt se.

men ofte er de relevante indlæg jo heller ikke så dyre i point.

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 06-01-03 12:52

Undskyld rfou,
Jeg havde et par ord udfald.

Det skulle læse -
Det er usmageligt at... , især når det er som <DEN> rfou <NÆVNTE> begrunder sig med, er resultatet af en "ekstra" god indsat ! Flovt sig jeg bare.

mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-01-03 13:13

Hej alle

Det jeg fortalte rfou var, at hvis man opretter et spørgsmål, med det formål at få en debat igang til f.eks 250 point og lukker det efter få indlæg, så er det ikke givet at alle har råd/lyst til at købe indlæget. De fleste indlæg "dør" stort set når de er lukkede, derfor. Der er f.eks ikke meget fidus i at lukke Kandu's spørgsmål til alle os brugere til 1 point, hvis der nu lige sidder en bruger med "ideen"

Har man et konkret problem som man har fået løst, så skal spørgsmålet selvfølgelig lukkes hurtigs muligt, helt enig. Men da mange konsekvent vælger at bruge formodet svar til alt, er det ikke så stort et problem i praksis. Alle spørgsmål hvor et formodet svar indgår bliver nemlig automatisk lukkede efter en periode, uanset om brugeren har fået et brugbart svar eller ej.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-01-03 13:14

Ingen Årsag Ke'fir
Du kan finde handligsforløbet i spørgsmålet: Supervisor i slægtsforskning. Jeg syntes nu heller ikke det var noget problem, for det ville kun koste 5 point at købe svaret, hvad der også er en del der har benyttet sig af. Men som Du ved får man mange små hib her om at: Du skulle nu gøre sådan eller sådan. Og som den venlige sjæl jeg er og nybegynder tillige, vil jeg gerne prøve at efterleve alle gode råd, der jo for det meste er givet i en god mening.
Og så bliver det somme tider til noget roderi.
mvh Rudolf = rfou

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-01-03 13:17

Jeg tror også at det nogle gange er nye brugere, som bare lige opdager at kandu er et godt sted at få svar på sit spgsm. og når så de har fået det svar de kan bruge sikkert "glemmer" alt om det med at de skal godkende et svar, ja det er jo ikke engang sikkert de har sat sig så meget ind i reglerne at de er klar over at det er sådan her på kandu.

Endelig er der jo også den mulighed at man IKKE har fået det svar endnu som man syntes om, og derfor ikke ser nogen grund til at afslutte, men som sagt, jeg tror i de fleste tilfælde det drejer sig om forglemmelse, og "ikke stabile brugere af kandu"

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-01-03 13:26

Hej
På nuværende tidspunkt får spørgerne ingen reminder,har de ikke reagerer på et formodet svar inden for cirka 3-4uger,så bliver spørgsmålet automatisk lukket af kandu,og den der har givet et formodet svar(også selv om der hverken er hoved eller hale i den) får de udlovede point,det er meget træls for den person der gerne vil ind og læse det på et senere tidspunkt,fordi personen selv har det samme proplem,så skal personen betale for et svar der ikke kan bruges til en dyt.
Der er jo sådan at mange nye bruger opretter sig herinde,stiller et spørgsmål,får måske en kommentar eller et svar der kan bruges,og så forlader de kandu igen,og vender måske aldrig tilbage igen,så på den måde vil der altid ligge en del spørgsmål som vil være åbne.
Men heldigvis har vi jo Zonker
Som er expert i at gå ind og finde åbne spørgsmål,og ved dem han finder sådan cirka 350-400 steder,skriver han bare som et formodet svar,vær sød at lukke spørgsmålet,og han er ikke engang
Over det.så hvis man trækker alle de Superpoint fra han har skaffet sig på den måde,ja så lå han ikke på den 3 plads som han er så glad for
prøv at kikke her hvis i orker det
http://www.kandu.dk/dk/spg/5001
MVH Brian

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-01-03 13:27

Jeg har netop skrevet et tip til Kandu: Forslag til "Kandu" om at oprette en Brokkasse hvor man kan henvende sig med sine brokkerier, f.eks. om indlæg der burde slettes, p.g.a. indholdet, eller fordi de tyder på at være glemte e.l.. Selvfølgelig også til de sure opstød der sommetider kommer. Kandu kan så et par gange om dagen løbe den igennem, og foretage det fornødne, og vi andre har et sted at aflevere vores brokker, i stedet for at tage luften ud af et spørgsmål ved at køre helt af sporet og ende i almindeligt mundhuggeri.
mvh. Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 13:36

Jaaah en BROK-KASSE
God idé - så kunne Kandu også helt præcist "lodde stemningen" hos brugerne istedet for at lede efter dem alle mulige, og umulige steder.

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-01-03 13:43

Hvis man kigger på http://www.kandu.dk/dk/premie.asp kan man se Master_of_KeFir som ganske vist giver nogen gode svar, men også tit laver formodet svar, som ofte burde være kommentar, får han point efter 3-4 uger ???
Er det sådan man bedst scorer point på kandu.dk ??

trumpf9700 fik også 400 point ved en fejltagelse, hvor jeg skulle have haft dem, fordi han havde lavet formodet svar
Igår var der igen en (kan ikke huske hvem) der fik point på grund af en fejl

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-01-03 13:55

Lille Brian, hvornår bliver du voksen og kommer videre i dit liv.
Hvorfor skal alle andre se på dit brokkeri konstant ?
Følg fnollerpigens eksempel, der kunne du lære noget af resten af livet, men det kræver hjerne og omtanke at forstå hendes skarpsindige kommentarer, så du skal stå meget tidligt op.
Og korrekt Brian Brokkerød, vi gider ikke dine utallige skærmydsler. Du er værre et det indlæg, som Ram2 er så venlig, at omtale og det sætter det hele i målestok og perspektiv :

http://www.kandu.dk/dk/spg/9756

Forskellen er at DSB har et formål.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 13:59

Giver Zonker ret - det kræver skarpsindighed at forstå mig - jeg forstår ikke engang altid mig selv.... men er glad for du gør Zonker

derudover Uffe29 - har gjort samme observationer som du !!!

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-01-03 14:09

Jeg forstår ikke helt meningen med "formodet svar". Får jeg et svar på et spørgsmål, og jeg ikke er tilfreds med det, afviser jeg det. Og det er jo ingen problem, at acceptere en kommentar som gyldigt svar. Men selvfølgelig bliver det et problem, hvis spørgeren bare "glemmer" sit spørgsmål. Det er sjusk.
Men jeg begynder også at hælde til den anskuelse, at muligheden for "formodet svar" burde fjernes. Spørgeren må så give point til den kommentar man finder fortjener det.
Sker det ikke, inden spørgsmålet slettes automatisk bør de udlovede point også slettes, idet det er spørgerens eget ansvar, at følge sit spørgsmål til dørs.
mvh. Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 14:27

Ja - der er jo eksempler på Rfou, at folk jo så netop benytter sig af at mange spørgere netop ikke gider gøre sig den ulejlighed ( eller tænker nærmere over ) at de ikke får afsluttet deres indlæg, derved kan du faktisk bare gå ind i kategorier, emner og så finde samtlige ubesvarede spørgsmål, gå ind og skrive Formodet svar, skrive "Tuttelut", vente 3-4 uger - så er de udlovede point jo så dine - at det kan lade sig gøre afslører jo da, at formodet svar er en aldeles fjollet ting -
ååhh har lyst til at sige blah blah blah - for vi har talt om det SÅ mange gange.

måske vi allesammen skulle skrive een mail - underskrive den med vore respektive navne, sende den til Kandu og håbe der sker noget.

__________*Vi går til rektors dør* ________*op på barrikaderne* __________

- men det er nok noget nær håbløst ikk`.....

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-01-03 14:57

Ja det kunne vi jo Fnollerpige - men vi kunne jo også bare lade som ingenting, og lade dem der vil samle point, glæde sig over det.
I et andet spørgsmål kommenterede "lillemig" det således: Jeg var i banken og ville oprette en kassekredit ved hjælp af de 20000 point hun havde; men det kunne ikke lade sig gøre.
Som det er blevet sagt før i denne tråd, så har vi altid point nok til at kunne købe et svar. Det er da rigtigt at man måske selv kan sole sig lidt når man får point. Men når jeg får et lille klap på skulderen (eller kritik) af Dig eller andre, så glædes jeg virkelig, for det betyder jo at man har læst hvad jeg har skrevet og tænkt over det.
Det er ikke alt der kan tales ihjel; men tavshed kan være dræbende - især overfor dumsmarte bemærkninger.
i gemytlighed
Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 15:06

Ja Rfou - du har ret ( igen ) måske man bare skal lære at være lidt mere overbærende

i al venskablighed
Fnollerpige

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-01-03 15:09

Ja Ja Zonker
Du kan som sædvanlig ikke tåle at høre sandheden om din person,det jeg skriver er jo kun sandheden,og ikke andet.
Jeg tror det snart er på tide,at vi to afslutter vores lille krig indbyrdes,hvad mener du?
du er træt af mig og jeg er træt af dig
så lad os blive skilt og komme videre(godt vi ikke har nogle børn sammen)
MVH Brian

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-01-03 15:38

Ja Rfou

Jeg tror i grunden flertallet mener det samme som dig. Det er de få ........... og dem om det.

Mht. Købepoint, så ved jeg at hvis man deltager i mange spørgsmål og gerne vil se de rigtige svar, så rækker 20 point om dagen ikke ret langt. Personligt har jeg masser af point, men jeg ved at en af de meget flitige ydere ved flere lejligheder har gjort opmærksom på, at han måske ikke har råd til at købe et spørgsmål for at hjælpe yderligere.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : olaf

Dato : 06-01-03 16:19

Hej,
Nu vil jeg også blande mig i debatten. Jeg fik at vide fra Kandu folkene, at de for ca. 1/2 års tids siden har ændret på reglerne, men jeg er ikke sikker på at de har også ændret det i faq’en, de er lidt sløve ind imellem )
Jeg kan ikke finde deres forklarende mail, men efter hukommelsen er det noget i retning af :
1-   Alle accepterede spørgsmål holdes åbne i op til 1 time efter besvarelsen
2-   Spørgsmål stilleren får 1 advarsel, om at lukke sit spørgsmål hvis der findes et formodet svar.
3-   Hvis formodet svar kommer efter 3 uger (typisk fra en "point jæger" ) bliver det ikke automatisk lukket, spørgsmål stilleren skal gøre det af egen vilje. Jeg tro det er derfor nogen skriver "vær venlig at lukke spørgsmål". Tids grænsen er vist de 3 uger eller måske kun 14 dage, kan ikke huske.
4-    Efter 1 måned er alle spørgsmål igen tilgængelige, dvs. vi skal kun "betale" fra efter 1 time op til en måned.
Det var vist det som der stod i deres forklarende brev.

/Olaf

Kommentar
Fra : karstenBB

Dato : 06-01-03 16:26

Briani du går i for små sko, tag' dig sammen og kig lidt længere end din egen næse. Ellers ender du også som e.p.

Ps. Zonker er ikke den eneste der er TRÆT af DIG

Hilsen KarstenBB

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 16:27

Ja det ville da være et forklarende brev, der var værd at læse - synd du ikke fandt det nogen steder

Fnollerdims

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-01-03 16:30

Hvis man vil sikre sig mod problemet "formodet svar" med et spørgsmål der kan have interesse for mange, kan man jo notere i spørgsmålet, at alle svar, der kommer den første uge uden undtagelse vil blive afvist, og at man derefter har sin ret til at acceptere en kommentar som svar. Så kan spørgsmålet være åben ihvert fald den uge uden problemer.
Men det må være spørgerens ansvar, at følge udviklingen i debatten
Rudolf

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-01-03 16:33

Udover en "brok-kasse", så kunne det være rart hvis der kom en "boksering" så kunne dem der vil bokse bare skrive at de mødes i "bokseringen" så blev vi andre fri for 5-10 gange om dagen at kigge på morgen-sure opstød når vi får mail om et nyt indlæg

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-01-03 17:15

Til Karsten BB
Ja nu har du jo ikke ep mere,så straks kaster du dig over en anden du kan generer.
Plus du nu også er begyndt at sende private email til mig også
Men det siger jeg dig.en email mere fra dig,og jeg melder dig
Jeg har gode forbindelser til Jubii og inden for lovens lange arm
Så jeg vil venligst bede dig om at lade være
Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-01-03 17:20

kære kandu'er >>>> bokseringen !!!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 17:40

ja eller "sandkassen"

>den< ( U know who ) type der, nægter jeg simpelthen at kommunikere med - det er et niveau jeg bare IKKE bevæger mig ned på - det hører ikke engang hjemme i en "boksering".

simpel verbal masturbation, og umodent ad pommern til.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-01-03 19:09

Hej igen
I må meget undskylde min kommentar kl 17.15
Men jeg blev bare så
Da Karsten BB have sendt mig en privat email,og også at jeg ved han har gjort det over for andre herinde,det tror jeg også i vil blive.
Men efter jeg er blevet igen
Kan jeg da godt se,at min kommentar aldrig skulle have været sendt,og kunne jeg slette den,have jeg gjort det
Jeg er ikke bange for at indrømme mine fejl,så det er hermed gjort.
MVH Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 19:19

Jammen Briani - det er bare forståeligt nok at du reagerer som du gør, tror jeg havde set rødt og alt muligt andet HVIS jeg fik mails på den måde ...... det var nu heller ikke dig jeg hentydede til da jeg sagde verbal masturbation

jeg synes du skal klage til Kandu - og H Å B E på de kan spærre for mere gylle fra den persons ip-adresse .... men det kan de nok ikke.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-01-03 19:34

Hej Fnollerpige
Klage til Kandu,ja måske
men de svarer jo ikke på ens email,har stadigvæk ikke hørt noget fra dem vedr: det spørgsmål du ved, om at få to spørgsmål slettet herinde fra
mærkelig at de ikke reagerer,har enda lige sendt dem en email igen her til formiddag
lidt dyr i frimærker
MVH og en forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 19:42

Ja, de er lidt døde i betrækket - jeg har skrevet med Maria derinde og sendt hende mine smileys en og to ad gangen - de sidste to jeg lavede torsdag aften har hun ikke reageret på, hvilket hun da ellers gjorde op til der .... med de øvrige

tror deres server er gået på ferie, og at det at vi er her, blot er en illusion .....

man fristes næsten til at sige " Sløve padder "

Fnollerpige-dimse-ting

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-01-03 20:15

Med deres trafik har de om måneden en logfil på adskille GB og det tager jo også en rum tid, at finde en ip-adresse. Hvis det er logfilen man manuelt roder igennem.

Men sikkert ikke statisk ip, så den er lidt mere kilden og der ryger sikkert også en masse andre med i købet. SÅ spørgsmålet er om det ikke er det som måske afholder dem i at sætte leen igang ?

Mavesyre kan kureres med alminox.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-01-03 20:32

og så kommer spørgsmålet, hvad dælen er alminox

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 20:39

av den var til mig ikk` Zonker - ved godt grænsen er hårfin, og håber ikke den er overskredet

derudover - må de overhovedet blokere nogetsomhelst med mindre der ligger en politianmeldelse bag ?!?
det mener jeg ikke, og det er meget besværligt .....

så er der kun EEN ting at gøre og det man kan gøre må jeg IKKE sige her, vel !! *G

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-01-03 21:32

fnolle ikke mavesyren... men den med logfil og ip-adresse.

Alminox var til lille-drengen.

Hvem forhindrer et medie, i at blokere for en bestemt ip-adresse?

Mig bekendt ligger der ingen lov på dette område, og det ville da også været helt hen i vejret, men folketinget og de der 179 høveder, som sidder derinde har før forbavset, ved at blande sig i noget som de ikke ved en meter om.

Og det er nu engang ejeren, som bestemmer hvem og havd de vil tillade adgang til deres servere. Fordi noget ligger på internettet betyder, det absolut ikke, at alle skal have uhindret adgang.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 21:44

Nej det er da rigtigt nok, Zonker - mener bare engang at have fået af vide hos en udbyder - at man ikke afslører identiteten på nogen uden at der foreligger en politi-anmeldelse .....

men om det at nogen sender hade-mails bryder nogen lovgivning ved jeg ikke. det kommer vel osse an på hvad der står i de mails

Kommentar
Fra : karstenBB

Dato : 07-01-03 01:43

Til Briani

Det virker da bare for godt med det KILLfilter hva' Brian

Hvad er det med noget e-mail ??? Det vil jeg da meget gerne se ..... kan du ikke vise brevet så vi kan se hvad der står .... Er sikker på at HVIS du har modtaget sådan en sådan e-mail at du kan få mange til at sympatiserer med dig ..... HVIS det ikke bare er LØGN! ... for du ville ikke undre mig det mindste om det var.

Gode forbindelser til Jubii *GG* hvor dum kan man være tror du virkelig Jubii vil hjælpe dig fordi der er folk der er trætte af DIG og din evige raslen med sablenen her på kandu ?? Det skal du ikke regne med og forøvrigt kommer Thomas nede i klubben et par gange om månden *GG* og har slet ikke tid til at lege "politibetjent" for dig.

LAD OS SE DE HADE MAILS DU HAR FÅET !!! 8o/

Hilsen KarstenBB

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-03 17:10

Til KarstenBB-eller KarstenKK
Som jeg også kan læse du hedder i den email du sendte mig.
Ikke fordi jeg gider at komme med ret mange bemærkninger til din kommentar
Men da jeg altid svarer brugerne når de herinde skriver til mig,vil jeg da også gerne komme med en lille kommentar til dig.
Jeg har på intet tidspunkt nævnt noget om at jeg har modtaget hade emails fra dig af
For der var bestemt ikke had i den du sendte mig,men en ganske uskyldig en.
Men alligevel bliver jeg bare rasende når en jeg ikke kender(dig)sender til mig
Og også som jeg ved du har gjort til andre herinde
Det brøs jeg mig ikke om
Så det håber jeg du vil tage til efterretning
Så nægte du har sendt mig en email kan du ikke,jeg har beviserne,men ser ingen grund til at vise de andre herinde din email
Så skulle det vist være sat på plads
Brian

Kommentar
Fra : karstenBB

Dato : 08-01-03 11:01

Til Briani
Fordi e.p. var så snot dum at komme i vejen for noget der var større end ham behøver du ikke oz at være li så snot dum.

Jeg "brøs" mig heller ikke om at blive truet med at blive meldt til "Yarden" af såden en nørd som dig, og slet ikke når du ikke har noget at ha' det i.
Sådan noget gør man kun hvis man gerne vil på "LISTEN!!!"
Hvis du har beviser for at jeg har sendt mails til dig vil jeg gerne se dem !!! og ikke komme med påstande om at jeg generer dig med mails.

Hvis du indvilger i at lege "politibetjent" som du gør, må du oz tage konsekvensen. I det her tilfælde, at folk er utilfredse med dit "job".

Hilsen KarstenBB

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-03 11:15

Til karsten BB
ja ja
du nægter stadig,men jeg har mine beviser
og de er gemt og printet ud
så må vi så se hvem af os der er snot dum
MVH Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-01-03 12:21

hmmm....
Jeg har sådan lyst til at skrive en hel masse, men jeg gider ikke !!!!!
De andre i denne tråd kan fjerne et flueben og trykke "send indlæg" så får de ikke flere mail's

Som spørgsmål-stiller kan jeg ikke, og det er skide irriterende at bruge næsten 1 minut på at åbne denne tråd for derefter at se på ovenstående.

En af kandu's brugere har oprettet et spørgsmål til den slags skænderier

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-03 12:30

Hej Uffe
jeg beklager,du må bruge tid på sådanne nogle kommentarer der kommer,som intet har med dit spørgsmål at gøre.
men jeg føler jeg bliver nød til at svarer på det som ham der Karsten kommer med
men det skulle vist være sat på plads nu
kan du have en forsat god dag
MVH Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 5 point
Dato : 08-01-03 13:01

Tillæg
Jeg kunne jo skrive det samme som du gør i din kommentar kl 12.21
til mit spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/9681
som du da også går ind og skrive en masse til,som ikke har noget med mit spørgsmål at gøre
hvorfor må du og ikke jeg
nu må du ikke tage det som en kritik Uffe,for jeg forstår godt din kommentar
jeg kunne bare ikke lade være med at skrive dette
MVH Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-01-03 13:41

tihi du har ret, og jeg forstår dig godt

Kommentar
Fra : TulleRulle

Dato : 09-01-03 19:01

Til Briani

du VIL bare gerne være boksebold hva ! OK det er oz i orden

så må du tage konsekvensen af det

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 10-01-03 18:30

Fnolle

Hvad mener du ellers om sikkershedspolitikken ?

Se tidligere indlæg

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-01-03 18:52

den er ussel - der er ingen sikkerhedspolitik - det mener jeg ikke der er.

Hvad synes du selv ?

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 23-01-03 00:28

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-01-03 00:29

Jeg bryder mig ikke selv om folk der er dobbeltmoralske, så nu må jeg da vist selv lukke mit spørgsmål