/ Forside/ Teknologi / Udvikling / CSS / Spørgsmål
10  ME.alexan.. 100
repeat png
Fra : zlug
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 13-12-06 10:27

okay..
er i besidelse af et png billede som jeg skal bruge som baggrund på en side..
nu er problematikken i midlertid at ie ikke kan læse png billeder korrekt uden deres AlphaImageLoader...

hen hvordan kan jeg så den til at repeate over hele siden??

Kommentar
Fra : Studerende4444

Dato : 28-01-07 23:12

hvis du bare skal have billedet til at repeate i CSS skal du bare have følgende kode i din CSS fil. Udskift test.png med den rigtige sti til dit billede

body {
   background-image: url(test.png);
   background-repeat: repeat;
}

Kommentar
Fra : zlug

Dato : 29-01-07 00:01

som jeg sagde kan ie ikke læse png billeder korrekt uden AlphaImageLoader..

har ganske vist hørt at v7 kan... men den er ikke standart endnu