/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
firewal
Fra : bauchmann
Vist : 585 gange
200 point
Dato : 13-12-06 10:00

H3ej
Gang på gang popper det op "din computer er måske i fare " Den fortæller det måske er min firewal der ikke er slået til. Når jeg kontrollerer viser den at den er slået til. Hvad gør jeg?
Torben

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 10:06

Gå i kontrolpanel > firewall > til venstre kan du indstille om den skal poppe op hele tiden.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 13-12-06 10:40

Er du sikker på, det ikke er et eller andet firma, der vil sælge dig et antivirus program?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-06 12:24

Det er næsten rigtig, som e.c skriver, men det er i Sikkerhedscenter du kan ændre indstillinger, klik på: Skift måden som sikkerhedscenter giver mig besked, der kan du fjerne flueben ved Firewall, jeg har selv haft problemet med antivirus, men det gik over da jeg hentede sidste nye version

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 12:40

Ja O.V.N - men jeg kører win 2000 lige nu, så det var bare lige efter hukommelsen.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 200 point
Dato : 13-12-06 12:56

Tjaeh, jeg syntes nu du skulle lade funktionen være aktiveret, så du bliver advaret hvis firewallen bliver deaktiveret. Det der sker ved opstart, er at firewallen kommer en streg forsinket ind i boot rækkefølgen, og derfor reagerer sikkerhedscenteret. Det betyder ikke noget.

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 14-12-06 09:53

Tak for svaret stl_s.
Glædelig jul til alle
Torben

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-12-06 16:33

Og også glædelig jul til dig .