/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Oprydning
Fra : steenvin
Vist : 607 gange
10 point
Dato : 13-12-06 08:56

Kære alle slægtsforskere.

I ønskes en rigtig glædelig jul

Dette er egentlig ikke et spørgsmål men en opfordring.

Da jeg ikke har været medlem af Kandu særlig længe, ved jeg ikke om jeg kan tillade mig at stille følgende forslag - men jeg prøver.

Er der ikke nogle som kan lukke deres meget gamle spørgsmål/efterlysninger, de ældste går tilbage til 14/8 - 2001 måske er de blevet glemt af ejermændene, men prøv lige at tjekke om i skulle have nogle gamle spørgsmål som måske er blevet løst for flere år siden som i bare har glemt at fjerne.

Hvorfor jeg opfordre til dette, er fordi jeg har svaret på nogle spørgsmål og får så en besked fra ejeren om at spørgsmålet - da var besvaret - eller de selv havde fundet ud af det. Jeg undre mig så over at spørgsmålene stadig står åbne - endnu

Der sidder sikkert mange flittige folk rundt om i landet som har løst jeres spørgsmål eller givet jer noget godt at arbejde videre på - Hvorfor lukker i så ikke spørgsmålet og giver det bedste svar jeres lovede point.

Lad nu være med at tage det ilde op - det var kun en opfordring - og da man skal give point er den sat lavt til 10 - de kunne passende gå til den der fjerner flest af sine gamle spørgsmål - som er opklaret.

mang venlig hilsner Steenvin

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 13-12-06 09:32

jo, det vil jeg gerne, men jeg har ikke fundet ud af at slette et spørgsmål, jeg har kigget rundt, men ikke fundet noget der hedder: slet indlæg/spørgsmål.
måske du kan hjælpe

thoustrup

Kommentar
Fra : præceptor

Dato : 13-12-06 10:00

Steenvin, jeg har det lidt ligesom dig, at de mange åbne spørgsmål irriterer mig, men er der ikke noget om at kandu.dklover at anullere spørgsmål automatisk indenfor 30 dage, og trækker 5 ledige point fra spørgeren hvis vedkommende ikke selv har enten accepteret et svar eller har annulleret spørgsmålet?

Jeg undrer mig derfor over, at kandu.dkikke laver denne oprydning som lovet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 10:04

thoustrup - du har muligheden at anullere dit spørgsmål oppe i indledningen.
Eller kan du accepter en kommentar med forklaring om at du bare lukker og måske hvorfor.
Et anulleret spørgsmål vil ikke få nogen til at prøve men en hjælp.

Dog vil jeg sige, at når nogen prøver med lidt hjælp bør de også få respons.

Kommentar
Fra : steenvin

Dato : 13-12-06 10:59

Hej og tak.

Jeg har også forstået det sådan at kandu, trækker 5 point fra ikke lukkede/accepterede svar. Måske skulle vi spørge Kandu om de kan lave en oprydning - I anledningen af julen.

Jeg har selv prøvet at miste point, ved at annullere et spørgsmål, kandu trak mig for 300 point - ØV.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 11:27

Jammen det kan da være at Kandu er i juleoprydningshumør.

Kommentar
Fra : steenvin

Dato : 13-12-06 12:19

Hej nu må jeg tage nissehuen af og sætte et andet ansigt på

Nederst i brugerfeltet står kontakt Kandu

dette forsøgt, men de skriver en sludder for en sladder og henviser til Service@kandu.dk hvis man har problemer med sin konto - prøvede adressen - men siden findes ikke .

HVAD GØR VI SÅ. er der nogle der har et rigtig godt forslag, for det er åbenbart noget som irriterer mange.

Mvh Steenvin

Accepteret svar
Fra : præceptor

Modtaget 10 point
Dato : 14-12-06 20:41

Ved at prøve et opslag her: http://www.dnsreport.com/tools/dnsreport.ch?domain=kandu.dk fås e-mailadressen pawel@finkielman.dk ved at efterprøve den e-mailadresse: http://www.dnsreport.com/tools/mail.ch?domain=pawel@finkielman.dk indikeres det at e-maiadressen ikke eksisterer.

SmartWhois viser:

SmartWhois
kandu.dk (195.184.113.135)

195.184.113.128 - 195.184.113.255
Schantz Data A/S

WEBPARTNER Technical Contact
WEBPARTNER A/S
Aarhusgade 88, 5.sal
DK-2100 Copenhagen Oe
+45 70 26 23 00
+45 70 26 23 01

hostmaster@webpartner.dk
support@webpartner.dk

Kommentar
Fra : præceptor

Dato : 17-12-06 23:56

Getting MX record for kandu.dk (from local DNS server, may be cached)... Got it!

Trying to connect to all mailservers:

email.kandu.dk. - 195.184.113.135 [Successful connect: Got a good response [250 2.1.5 Recipient <service@kandu.dk> ok (local)]] (took 0.938 seconds)

Godkendelse af svar
Fra : steenvin

Dato : 09-01-07 14:38

Tak for svaret præceptor.