/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFSHP2 Multiplayer Problemer
Fra : Surf
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 06-01-03 11:04

i må hjælpe mig nu med denne her problem

jeg har en problem her når jeg sætter en anden banet på min sever så grahser det hele bare sammet og det gør det op til flere ganger

er det sådan at de baner man ikke har fået låst op at man ikke kan spille dem på nette eller hvad

og er det derfor at den crasheser sådan

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 07-01-03 16:16

sig mig er der ingen der kan hjælpe mig her HAR JAR SK.... ET PROBLEM HER SÅ´
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆP

Kommentar
Fra : SM0LF

Dato : 07-01-03 16:49

Hvad for et OS kører du med, mener der er sådanne problemer hvis du kører Win2000 eller XP Pro (virker vist slet ikke i NT4 eller der under).......

Hvis du kører XP Pro eller Win2k så prøv det på en Win98 eller WinME (ved ikke om XP home opføre sig som en XP Pro)....

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 07-01-03 20:44

win xp home. og svar så lige på mit spørgsmål

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-01-03 17:33

Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo er der nogen her SÅ HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIG FOR FA..... KOM NU OG SVAR MIG

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 16:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål