/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ønsker ikke outlook...
Fra : Modidi
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 12-12-06 17:26

Hejsa

Jeg har netop fået ny computer og efter endt installation af diverse programmer, åbner jeg Messenger. Da jeg klikker for at åbne min indbakke (hvilket altid har været min hotmail konto) så åbner programmet outlook. Jeg har prøvet at ændre på instillingerne, men i outlook ekspress 6 kan jeg ikke ændre det til at outlook IKKE skal være standard program for post og nyheder. Det står bare som et faktum at det netop ER standard program, og så med en inaktiv knap ved siden af.

Hvad skal jeg gøre for at ændre instillingen? Jeg ønsker ikke at bruge outlook, hverken som email klient eller i en hvilken som helst anden form. Og i særdeleshed ikke sammen med Messenger.

Tak for hjælpen,

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-12-06 17:35

Du åbner din MSN og vælger at den skal være standard.

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-06 18:26

Klik på WindowsStart-knap, højreklik på det tomme plads lige til venstre for (log af) m.m. og klik på Egenskaber, der skal du så vælge fanebladet Menuen Start, hvis det ikke ER valgt. Der klikker du så på knappen Tilpas, og vælger fanebladet Generelt.

Der kan du så vælge hvilket e-mail program du vil bruge. Måske kan det hjælpe dig.

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-06 19:18

Grunden til den åbner Express er jo at det er det ENESTE mailprogram du tilsyneladende har på komputeren.....

Men hvis du kun vil bruge webmail kan du da bare afindstallere det

Godkendelse af svar
Fra : Modidi

Dato : 13-12-06 17:31

Tak for svaret, det var lige præcis det jeg søgte ;)