/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Reklameassociationer på kandu.
Fra : e.c
Vist : 583 gange
100 point
Dato : 12-12-06 14:58

Ja jeg kan altså ikke lade være med at associere til en kandubruger (pow)
når jeg ser den reklame fra Business dk (håber den er der endnu)
Det er især nor der svares forkert på spørgsmålet i reklamen.
Jeg håber ikke vedkommende tager det ilde op.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-12-06 15:11

Hva' så e.c blev din kaffe smidt ud

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-12-06 15:13

Ja - og måske er tråden ikke så sjov som jeg selv syntes.
Det kunne være at jeg skulle slette den igen...........................og det var jeg på vej til da du svarede Ans.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-12-06 15:14

Hvem hvem hvem???

Annuller spørgsmålet
Fra : e.c

Dato : 12-12-06 15:22

Øv nu kommer den reklame slet ikke.......................så jeg anullere den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-06 15:22

((((((( s p a r k ))))))))