/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
udskrift af downloads
Fra : oleho
Vist : 438 gange
50 point
Dato : 12-12-06 13:57

Jeg har Xp-prof og outlook express.Har downloaded i pdf format en brugervejledning i A5 format
Ønsker at udskrive med større skriftstørrelse
Hvordan gør jeg det?
mvh
oleho

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-06 14:10

nu ved jeg ikke hvilket program du bruger til pdf filerne - men du kan med held kopiere teksten ind i word og her forstørre skriften

(jeg har lige gjort det med at kopiere tekst ind i en e-mail og der markeret og forstørret skrifttypen)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-06 14:24

til din oplysning bruger jeg pt foxit og ikke adobe - men i begge er der en text wiever du kan klikke på og der kan du kopiere og derpå indsætte i word for eks.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-06 14:31

hmpffff - jeg er vist på vrangen idag - jeg bruger "select text" - markerer og copy med højreklik for at overføre til word eller mail eller hvor det nu skal være

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-12-06 14:34

Foxit kan det du vil.
http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php

OpenOffice kan det du vil
http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-06 14:37

jeg vil også kunne det jeg vil

foxit er meeeeeeget brugervenlig for i øvrigt og fylder ikke alverden i forhold til adobe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-12-06 14:41

Så så Miritdk - ellers får du ikke lov til at hælde kaffe ud over skærmen mere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-06 14:45

jeg har overhovedet ikke hældt kaffe ud over skærmen nå !!!!!!!!!!!!!!

det var cola