/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ordbog online
Fra : Doz
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 12-12-06 09:16

Hej

Er der nogen der kender en side hvor man kan bruge en dansk/spansk - spansk/dansk ordbog online, som selvfølgelig også er god og endnu bedre GRATIS ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-06 09:43

Der er denne, du skal ned til nummer 5

http://translation.langenberg.com/

Denne er en af de bedre, men du skal stadig være kritisk,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-06 09:44
Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 12-12-06 09:55

Der er lidt at vælge i mellem her

http://www.djh.dk/ejour/arkiv/Ordboger.html
http://www.tranexp.com/win/NeuroTra.htm

Håber du kan bruge noget af dette...

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 12-12-06 16:32

Wikipedias "Wiktionary" er desværre stadig ikke af tilstrækkeligt stort omfang, men før eller siden bliver det nok det bedste valg: http://da.wiktionary.org/wiki/Forside.

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 12-12-06 23:38

Hejsa

Tak for hjælpen. men de går alle på den side der hedder INTER TRAN og den kan ikke rigtig oversætte fra dansk til spansk eller omvendt, sååååå leder stadig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-06 08:37

Doz,,,, Jeg kan ikke helt forstå hvad du mener, for de to link jeg har sendt, har jeg tjekket, og de kan begge oversætte dansk/spansk spansk/dansk .... og er gratis

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 13-12-06 08:46

Hej Doz
Jeg vil også som Nordstedt1, stille mig lidt uforstående overfor din sidste kommentar, for selvom et af mine link fører dig hen til en onlineordbog som ikke er gratis, så kan den dog stadig oversætte adskillige sprog, incl. spansk/dansk

Dermed ikke sagt, at der ikke findes andre, sikkert ligeså gode eller bedre og gratis online oversættelsessite/ordbøger på nettet.
Så fortsat held og lykke med at finde det rette for dig

/Palle

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 13-12-06 10:02

Hej Nordsted1

Det jeg mener er, at du sagde jeg skulle bruge nr 5. Så det gjorde jeg, og når den skal oversætte så benytter den jo INTER TRAN og den skriver Warning:
Could not open 'danspa' dictionary in '../..'
og jeg kan ikke få den til at oversætte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-06 10:14

Du må have været meget uheldig, jeg har lige prøvet. Jeg gik ned til nummer 5, satte den øverste til dansk, den nederste til spansk, og skrev god morgen, og trykkede på go, og der oversatte den, og med den smugle spansk jeg kan, kunne jeg se, at det var oversat korrekt

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 13-12-06 11:05

Okai prøvede også lige med Godmorgen og den virkede, så det var bare det ord jeg gerne ville have oversat (grønthandler) den ikke kunne klare. Så ok den virker, bare ikke med alt.

Annuller spørgsmålet
Fra : Doz

Dato : 03-02-07 22:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål