/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke lukke ned??
Fra : joker
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 06-01-03 10:47

Hej

Jeg står med et problem. Jeg kan ikke lukke ned for mine computere. Begge kører med Win2000, jeg mener at problemet opstod efter jeg monterede Logitech Internet Navigator (special edition) keyboard til begge computere. Når jeg går ind og vælger start-->luk computeren-->ok. Bliver skærmen godt nok grå/stribet, som den skal. Der sker så ikke yderligere, men hvis jeg trykker på musen eller keyboard, så fortsætter computeren, som om intet er sket.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 06-01-03 10:54

Det er desvære/heldigvis et kendt problem som logitech har erkendt og lavet rettelser til.

Du skal downloade og installere Logitech's iTouch software (version 1.6 build 97 or nyrer)
Den fås her - http://www.logitech.com/cf/support/kybdfiles_itouch.cfm).
Citat
Upgrading the software resolves the kbdtray.dll shutdown error and several other errors

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 06-01-03 10:58

Ups sorry,
Mere præcist er det her du skal hen - http://www.logitech.com/index.cfm?languageid=1&countryid=18&page=downloads/categories&CRID=310
Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 06-01-03 11:00

Damm, det går rigtig godt.
Jeg prøver en gang til.

Mere præcist er det her du skal hen - http://www.logitech.com/index.cfm?languageid=1&countryid=18&page=downloads/categories&CRID=310
Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 06-01-03 11:05

Nåå... jeg opgiver. Kandu lader ikke URLen vises rigtigt.
Men klik på den alligevel.
Øverst på siden vælg "DOWNLOAD"
På den nye side vælg "KEYBOARD"

Kommentar
Fra : joker

Dato : 06-01-03 11:19

Hej.

Jeg kører i øjeblikket med den nyeste ver. 2.15.264, så det må være noget andet end det

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 06-01-03 11:41

Er det den rigtige sprogversion du kører med??
Har du også downloaded mousewaren??

Kommentar
Fra : joker

Dato : 06-01-03 11:57

jeg har opdateret det hele og det er dansk

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-01-03 17:17

Hej joker,

har du prøvet at kører service packen til Win2000?

nogle gange ka' det hjælpe at gøre det efter man har installeret nyt hardware på Win2000, især hvis der er opstået problemer i kølvandet af det nye installerede hardware/drivere osv.

mvh.

Strarup