/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
C5 ERP
Fra : jkl82
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 12-12-06 07:30

Ved godt det ikke lige er under navision den skal ligge, men er der nogen der ved om man kan hvis man skriver en ordreseddel ud fra C5 automatisk kan vedhæfte en seddel med ordre nummer, stk antal, og anden relevant oplysning. Sedlen skal være til at sætte på pallen efter medarbejderen har afsluttet ordren. Kunne nok minde lidt om en følgeseddel, men det skal bare stå skrevet med stort, så de visuelt har nemt ved at finde ud af det på lageret.

mvh

Jakob

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 12-12-06 07:59

Det nemmeste er jo at ændre følgesedlen, så den får store skrifter og hvad du ellers har brug for. Har du mod på det, kan du nok godt selv, men ellers er det ½ times arbejde for en konsulent - med andre ord, har du lidt andre småting, så køb en time.